کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود رایگان بلواستکس(bluestacks)برای ویندوز 7 8 xp

دانلود بلواستکس برای ویندوز 7.دانلود بلواستکس برای ویندوز 8.دانلود بلواستکس برای ویندوز xp.دانلود بلواستکس برای کامپیوتر.

دانلود رایگان بلواستکس(bluestacks)برای pc ویندوز 7 8 xp

 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز و مک اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم‌افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقاً به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.
 BlueStacks
قابلیت های نرم افزار BlueStacks :
    اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در ویندوز و تبلت ها
    دارای تمامی ویژگی های اندروید
    پشتیبانی از بسیاری برنامه های اندروید
    دارای گرافیک بالا و HD
    برنده جایزه در CES
    قابلیت همگام سازی برنامه
    امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
    دارای گدجت برای ویندوز
    امکان اتصال به اینترنت



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc (اخرین نسخه)

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی.دانلود بازی clash of clans برای windows 7.دانلود بازی clash of clans برای windows 8.دانلود بازی clash of clans برای windows xp.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی.دانلود بازی clash of clans برای windows 7.دانلود بازی clash of clans برای windows 8.دانلود بازی clash of clans برای windows xp.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp.

دانلود بازی clash of clans برای windows pc

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل windows 7 8 xp می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های pc به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در computer خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans کامپیوتر :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از computerdownload.ir دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

computerdownload.ir در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید computerdownload.ir رو فراموش نکنید!

 تغییرات نسخه ی v6.322.9:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک!!!

computerdownload.ir



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی,دانلود بازی clash of clans برای windows 7,دانلود بازی clash of clans برای windows 8,دانلود بازی clash of clans برای windows xp,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp,,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه چت کیک مسنجر برای کامپیوتر ویندوزpc 7 8 xp

دانلود کیک مسنجر برای کامپیوتر.دانلود کیک مسنجر برای pc.دانلود کیک مسنجر برای computer.دانلود کیک مسنجر برای windows 7.دانلود کیک مسنجر برای windows 8.دانلود کیک مسنجر برای windows xp.دانلود کیک مسنجر برای ویندوز 7.دانلود کیک مسنجر برای ویندوز 8.دانلود کیک مسنجر برای ویندوز ایکس پی.دانلود کیک مسنجر kik messenger.

کیک مسنجر

Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل pc windows 7 8 xpمی باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد(رابط کاربری بصری). اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.

برخی از قابلیت های پیام رسان Kik Messenger pc:

* امکان پیدا کردن خودکار دوستان شما که این برنامه را دارند

* نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

* عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه

* به اشتراک گذاری فیلم ها، طرح ها و تصاویر

* محیط کاربری ساده و آسان برای استفاده

* رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود

ما امروز در computerdownload.ir، آخرین و جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن Kik Messenger را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با یک کلیک به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v7.8.1.141 :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد!



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc (اخرین نسخه)

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی.دانلود بازی clash of clans برای windows 7.دانلود بازی clash of clans برای windows 8.دانلود بازی clash of clans برای windows xp.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp.

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp.دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی.دانلود بازی clash of clans برای windows 7.دانلود بازی clash of clans برای windows 8.دانلود بازی clash of clans برای windows xp.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8.دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp.

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل windows 7 8 xp می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های pc به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در computer خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans کامپیوتر :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از computerdownload.ir دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

computerdownload.ir در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه جدید رو فراموش نکنید!

 تغییرات نسخه ی v6.322.9:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک!!!



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 8,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز xp,دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز هفت هشت ایکس پی,دانلود بازی clash of clans برای windows 7,دانلود بازی clash of clans برای windows 8,دانلود بازی clash of clans برای windows xp,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای pc,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای computer,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8,دانلود ورژن جدید بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp,,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه تانگو برای ویندوز tango windows 7 8 xp

دانلود تانگو برای ویندوز 7.دانلود تانگو برای ویندوز 8.دانلود تانگو برای ویندوز ایکس پی xp.دانلود tango برای کامپیوتر pc.دانلود تانگو برای پی سی.

tango pc windows 7 8 xp

Tango Messenger, Video & Calls v3.12.122685 – جدیدترین نسخه ی مسنجر پرطرفدار تانگو  پی سی Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.
کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video pc:

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند

توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه ی Tango Text, Voice, and Video می بایستی طرف مقابل شما نیز آن را برروی دیوایس خود نصب داشته باشد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی این برنامه ی کاربردی از computer.ir به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v3.12.122685: (نسخه ی جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود برنامه تلگرام برای ویندوز telegram windows 7 8 xp

دانلود تلگرام برای ویندوز 7.دانلود تلگرام برای ویندوز 8.دانلود تلگرام برای ویندوز ایکس پی xp.دانلود telegram برای کامپیوتر pc.

telegram for pc

در این پست با نرم افزار Telegram ویژه دستگاه های pc در خدمت شما هستیم. Telegram جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، دانلود تلگرام برای کامپیوتر

ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود بازی کانتر 1.8و1.9و2 برای کامپیوتر counter pc

دانلود بازی کانتر فارسی برای کامپیوتر pc.دانلود بازی کانتر فارسی با لینک مستقیم.دانلود بازی کانتر برای کامپیوتر.دانلود بازی کانتر برای ویندوز.دانلود بازی کانتر برای ویندوز 8.دانلود بازی کانتر برای ویندوز 7.دانلود بازی کانتر فارسی کم حجم.دانلود کانتر برای کامپیوتر با حجم کم.دانلود کانتر با لینک مستقیم برای کامپیوتر و ویندوز.دانلود کانتر برای پی سی.دانلود کانتر برای pc.دانلود بازی  counter برای کامپیوتر ویندوز پی سی pc.دانلود بازی counter کامپیوتر computer.دانلود نسخه جدید بازی کانتر برای کامپیوتر.دانلود اخرین ورژن بازی کانتر برای کامپیوتر.دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای ویندوز و کامپیوتر.دانلود بازی کانتر نسخه ورژن 2 3 1.5 1.7 1.6 1.8 1.9 برای کامپیوتر.

دانلود بازی کانتر 1.8و1.9و2 برای کامپیوتر counter pc

بازی counter strike انقدر محبوب شده که نیازی به توضیح و تعریف ندارد . بازی کانتر استریک 1.7 فارسی را برای کاربران محترم اماده کردیم . این بازی کاملا فارسی میباشد از جمله رادیو ها و تمامی صداهای موجود در بازی همگی فارسی شده اند . این بازی در بالا ترین کیفیت ممکن میباشد و در  ویندوزهای xp و سون و ویستا تست شده است و نیازی به نصب ندارد و کرک شده و اماده دانلود میباشد . و شکل بعضی از سلاح ها عوض شده است و تمامی رمزهای کانتر 1.6 بر روی این بازی قابل اجرا میباشد .

در بعضی از ویندوزهای 7 این بازی با مشکل اجرا مواجه میشود که باید روی ایکون بازی کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید و در تب compatibility رفته و تیک گزینه run this program in .... را زده و انرا به windows xp sp2 یا windows xp sp3 تغییر دهید و ok را بزنید و بازی را دوباره اجرا کنید
توجه : حجم اصلی این بازی 1.170G بود که با فشرده سازی حجم ان را به ۶۴٫۵۳ mb رساندیم .
size:۶۴٫۵۳ mb

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:دانلود بازی کانتر فارسی برای کامپیوتر pc,دانلود بازی کانتر فارسی با لینک مستقیم,دانلود بازی کانتر برای کامپیوتر,دانلود بازی کانتر برای ویندوز,دانلود بازی کانتر برای ویندوز 8,دانلود بازی کانتر برای ویندوز 7,دانلود بازی کانتر فارسی کم حجم,دانلود کانتر برای کامپیوتر با حجم کم,دانلود کانتر با لینک مستقیم برای کامپیوتر و ویندوز,دانلود کانتر برای پی سی,دانلود کانتر برای pc,دانلود بازی counter برای کامپیوتر ویندوز پی سی pc,دانلود بازی counter کامپیوتر computer,دانلود نسخه جدید بازی کانتر برای کامپیوتر,دانلود اخرین ورژن بازی کانتر برای کامپیوتر,دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای ویندوز و کامپیوتر,دانلود بازی کانتر نسخه ورژن 2 3 1,5 1,7 1,6 1,8 1,9 برای کامپیوتر,,
ارسال توسط parham

دانلود واتس اپ کامپیوتر برای ویندوز 7 8 سون هشت

دانلود واتس اپ کامپیوتر pc.دانلود واتس اپ کامپیوتر ویندوز سون.دانلود واتس اپ کامپیوتر ویندوز seven.دانلود واتس اپ کامپیوتر برای سیستم عامل ویندوز 8 7.دانلود واتس اپ برای پی سی کامپیوتر تبلت.

دانلود واتس اپ کامپیوتر برای ویندوز 7 8 سون هشت

تقریبا اکثر دوستان با این برنامه آشنا هستند و شاید تنها سؤالى که براشون ایجاد شده بوده این باشه که آیا امکانش هست این برنامه رو بر روى کامپیوتر هم نصب کرد یا خیر . براى استفاده از برنامه واتس آپ شما نیاز به برنامه اى دارید که بتونه واتس آپ رو بر روى سیستم شما راه اندازى کنه به این منظور شما باید اول برنامه بلوو استکس رو از اینجا دانلود کنید و بعدش هم نصبش کنید

بعد از نصب برنامه در قسمت جستجو دنبال برنامه واتسس آپ بگردید و اون رو دانلود کنید و خودش بصورت اوتوماتیک نصب میشه

بعد از اینکه نصب شد وارد مرحله فعالسازى میشیم و کافیه روى واتس آپ که نصب شده کلیک کنید

بعدش مراحل فعال سازى رو قدم به قدم برید جلو و فعال کنید

یک نکته اشاره کنم که در قسمت فعال سازى شما دو گزینه دارید که یکى از طریق دریافت پیامک هستش و بعدى از طریق تماس با من

چنانچه پیامکى رو دریافت نکردید گزینه تماس با من رو کلیک کنید و یک شماره به شما تماس میگیره که حدود۳ تا ۵ ثانیه بیشتر تطول نمى کشه و به شما شماره فعال سازى رو میده که ۳ رقمةى هستش

بعد از وارد کردن شماره واتس آپ شما فعال میشه

نکته دیگه اى هم هست که اشاره کنم ، زمانى که شما واتس آپ رو بر روى کامپیوتر فعال میکنید دیگه واتس آپ گوشى شما غیر فعال میشه

براى افرادى که دو گوشى مختلف دارن که روى یکیش واتس آپ هست و بعدى نداره خیلى خوبه

این روش بالا امتحان شده هستش و الان هم داره کار میکنه

دانلود و اموزش در ادامه...

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود واتس اپ برای ویندوز 98 و ویستا windows vista 98

دانلود واتس اپ برای ویندوز ویستا vista.دانلود واتس اپ مسنجر برای ویندوز نودو هشت 98.دانلود واتس اپ برای ویندوز ویستا و 98 با لینک مستقیم.نصب واتس اپ بر روی ویندوز ویستا vista.دانلود واتس اپ مسنجر برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 98 , vista.

دانلود واتس اپ برای ویندوز ویستا vista.دانلود واتس اپ مسنجر برای ویندوز نودو هشت 98.دانلود واتس اپ برای ویندوز ویستا و 98 با لینک مستقیم.نصب واتس اپ بر روی ویندوز ویستا vista.دانلود واتس اپ مسنجر برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 98 , vista.

تقریبا اکثر دوستان با این برنامه آشنا هستند و شاید تنها سؤالى که براشون ایجاد شده بوده این باشه که آیا امکانش هست این برنامه رو بر روى کامپیوتر هم نصب کرد یا خیر . براى استفاده از برنامه واتس آپ شما نیاز به برنامه اى دارید که بتونه واتس آپ رو بر روى سیستم شما راه اندازى کنه به این منظور شما باید اول برنامه بلوو استکس رو از اینجا دانلود کنید و بعدش هم نصبش کنید

بعد از نصب برنامه در قسمت جستجو دنبال برنامه واتسس آپ بگردید و اون رو دانلود کنید و خودش بصورت اوتوماتیک نصب میشه

بعد از اینکه نصب شد وارد مرحله فعالسازى میشیم و کافیه روى واتس آپ که نصب شده کلیک کنید

بعدش مراحل فعال سازى رو قدم به قدم برید جلو و فعال کنید

یک نکته اشاره کنم که در قسمت فعال سازى شما دو گزینه دارید که یکى از طریق دریافت پیامک هستش و بعدى از طریق تماس با من

چنانچه پیامکى رو دریافت نکردید گزینه تماس با من رو کلیک کنید و یک شماره به شما تماس میگیره که حدود۳ تا ۵ ثانیه بیشتر تطول نمى کشه و به شما شماره فعال سازى رو میده که ۳ رقمةى هستش

بعد از وارد کردن شماره واتس آپ شما فعال میشه

نکته دیگه اى هم هست که اشاره کنم ، زمانى که شما واتس آپ رو بر روى کامپیوتر فعال میکنید دیگه واتس آپ گوشى شما غیر فعال میشه

براى افرادى که دو گوشى مختلف دارن که روى یکیش واتس آپ هست و بعدى نداره خیلى خوبه

این روش بالا امتحان شده هستش و الان هم داره کار میکنه

دانلود و اموزش در ادامه...



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham

دانلود واتس اپ برای ویندوز ایکس پی windows xp

دانلود برنامه واتس اپ برای ویندوز ایکس پی.دانلود واتس اپ برای xp.دانلود واتس اپ xp.دانلود واتس اپ برای سیستم عامل xp.دانلود واتس اپ برای کامپیوتر xp.دانلود واتس اپ برای ویندوز xp .دانلود واتس اپ برای ویندوز xp با لینک مستقیم.دانلود واتس اپ xp سالم و قابل نصب 100% قابل اجرا.دانلود اخرین ورژن واتس اپ مسنجر برای ویندوز xp.دانلود واتس اپ مسنجر نسخ ویندوز xp.دانلود نسخه جدید واتس اپ ویندوز xp.دانلود ورژن جدید واتس اپ برای ویندوز xp.دانلود جدید ترین ورژن واتس اپ برای ویندوز xp.free download whatsapp for windows xp.download software a new version for windows xp.

دانلود واتس اپ برای ویندوز ایکس پی windows xp

تقریبا اکثر دوستان با این برنامه آشنا هستند و شاید تنها سؤالى که براشون ایجاد شده بوده این باشه که آیا امکانش هست این برنامه رو بر روى کامپیوتر هم نصب کرد یا خیر . براى استفاده از برنامه واتس آپ شما نیاز به برنامه اى دارید که بتونه واتس آپ رو بر روى سیستم شما راه اندازى کنه به این منظور شما باید اول برنامه بلوو استکس رو از اینجا دانلود کنید و بعدش هم نصبش کنید

بعد از نصب برنامه در قسمت جستجو دنبال برنامه واتسس آپ بگردید و اون رو دانلود کنید و خودش بصورت اوتوماتیک نصب میشه

بعد از اینکه نصب شد وارد مرحله فعالسازى میشیم و کافیه روى واتس آپ که نصب شده کلیک کنید

بعدش مراحل فعال سازى رو قدم به قدم برید جلو و فعال کنید

یک نکته اشاره کنم که در قسمت فعال سازى شما دو گزینه دارید که یکى از طریق دریافت پیامک هستش و بعدى از طریق تماس با من

چنانچه پیامکى رو دریافت نکردید گزینه تماس با من رو کلیک کنید و یک شماره به شما تماس میگیره که حدود۳ تا ۵ ثانیه بیشتر تطول نمى کشه و به شما شماره فعال سازى رو میده که ۳ رقمةى هستش

بعد از وارد کردن شماره واتس آپ شما فعال میشه

نکته دیگه اى هم هست که اشاره کنم ، زمانى که شما واتس آپ رو بر روى کامپیوتر فعال میکنید دیگه واتس آپ گوشى شما غیر فعال میشه

براى افرادى که دو گوشى مختلف دارن که روى یکیش واتس آپ هست و بعدى نداره خیلى خوبه

این روش بالا امتحان شده هستش و الان هم داره کار میکنه

دانلود و اموزش در ادامه...



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:دانلود برنامه واتس اپ برای ویندوز ایکس پی,دانلود واتس اپ برای xp,دانلود واتس اپ xp,دانلود واتس اپ برای سیستم عامل xp,دانلود واتس اپ برای کامپیوتر xp,دانلود واتس اپ برای ویندوز xp ,دانلود واتس اپ برای ویندوز xp با لینک مستقیم,دانلود واتس اپ xp سالم و قابل نصب 100% قابل اجرا,دانلود اخرین ورژن واتس اپ مسنجر برای ویندوز xp,دانلود واتس اپ مسنجر نسخ ویندوز xp,دانلود نسخه جدید واتس اپ ویندوز xp,دانلود ورژن جدید واتس اپ برای ویندوز xp,دانلود جدید ترین ورژن واتس اپ برای ویندوز xp,free download whatsapp for windows xp,download software a new version for windows xp,,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب