کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود رایگان بلواستکس(bluestacks)برای ویندوز 7 8 xp

دانلود بلواستکس برای ویندوز 7.دانلود بلواستکس برای ویندوز 8.دانلود بلواستکس برای ویندوز xp.دانلود بلواستکس برای کامپیوتر.

دانلود رایگان بلواستکس(bluestacks)برای pc ویندوز 7 8 xp

 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز و مک اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم‌افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقاً به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.
 BlueStacks
قابلیت های نرم افزار BlueStacks :
    اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در ویندوز و تبلت ها
    دارای تمامی ویژگی های اندروید
    پشتیبانی از بسیاری برنامه های اندروید
    دارای گرافیک بالا و HD
    برنده جایزه در CES
    قابلیت همگام سازی برنامه
    امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
    دارای گدجت برای ویندوز
    امکان اتصال به اینترنت



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد