کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود برنامه ایران گیت Irangate کامپیوتر ویندوز xp 7 8

1435842645_iptv-p30download-summer-500px

دانلود برنامه ایران گیت Irangate کامپیوتر ویندوز xp 7 8

تماشای سریال های نوستالژی و جدید ایرانی
به همراه دنیایی از فیلم، سریال و  انیمیشن خارجی

فقط کافیست که به اینترنت متصل باشید:
با رسانه اینترنتی ایران گیت در هر زمان و هرمکان و حتی در مسافرت به راحتی تمامی برنامه های شبکه های تلویزیونی را بصورت زنده مشاهده کنید و از دیدن مجموعه ای از فیلمها و وسریالهای ایرانی و خارجی لذت ببرید.

امکانات جدید:
– سریال زیبای کره ای دونگی با کیفیت HD
– سریال های نوستالژی و خاطره انگیز ایرانی
– اضافه شدن ۲۰ عنوان فیلم سینمایی خارجی با کیفیت HD
– اضافه شدن ۲۰ عنوان انیمیشن خارجی با کیفیت HD

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.

رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله ۳G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

امکانات این نرم افزار:
– پخش زنده شبکه های ملی
– دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه های ملی بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG)
– سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)
-نمایش به صورت On Screen Display
– قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه مختلف به صورت همزمان (Picture-in-Picture)
– پیش نمایش شبکه های زنده (Live Channel Preview)
– نمایش ماتریسی کلیه شبکه ها
– ویدیو و فیلم های درخواستی (Video on Demand) متعلق به آرشیو غنی موسسه رسانه های تصویری
– هر ماه ۱۰۰ عنوان از جدیدترین وبهترین فیلمهای روز دنیا با کیفیت HD
– بهترین وجذاب ترین انیمیشن ها وکارتون های روز دنیا بصورت HD
– دسترسی به آرشیو برنامه های یک هفته گذشته شبکه های تلویزیونی

 


 

دانلود – نسخه ویندوز – ۵٫۹۲ مگابایت

 رمز فایل www.p30download.com





تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود مجموعه آموزش لاغری شکم در 90 روز BeachBody RevAbs

:: بخش پایانی ::

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.:: کاملترین مجموعه همراه با کتاب های آموزشی برای اولین بار در ایران ::.

اینبار در سایت ایرانیان دانلود با یک پست ویژه در خدمت شما هستیم. BeachBody RevAbs نام یک مجموعه ی آموزشی است که به شما آموزش می دهد طی ۹۰ روز چگونه چربی های زائد شکم خود را از بین ببرید و عضلات شکم را به شکل ۶ تکه نمایان سازید. این مجموعه توسط کمپانی بزرگ و مشهور جهان BeachBody ساخته شده که در زمینه محصولات آموزشی پرورش اندام و فیتنس در سراسر دنیا بسیار معروف می باشد. امروزه مسئله چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع مشاهده می شود که دلیل آن هم بی تحرکی افراد و نداشتن رژیم غذایی مناسب است و هر فرد به دلیل مشغله هایی که دارد کمتر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در طی ۹۰ روز به یک اندام ایده آل دست یابید. همچنین تمام آموزش هایی که در این مجموعه ذکر می شود را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و نیازی به تهیه وسایل ورزشی گران قیمت نیست. مربی این آموزش آقای Brett Hoebel تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که ابتدا در طول چند هفته چربی های اضافه شکم را بسوزانید و در ادامه با تقویت عظلات ناحیه شکم آنرا سفت و به شکل ۶ تکه در آورید. علاوه بر این سازندگان این مجموعه تضمین کرده اند که اگر شما تمریناتی را که در این آموزش ها ذکر شده، به صورت منظم انجام دهید قطعآ بعد از ۹۰ روز شاهد تغییرات اساسی در عضلات شکم خود خواهید بود. محتویات این مجموعه شامل ۱۲ تمرین مختلف در ۱۰ فیلم دی وی دی است که عنوان هر کدام از دی وی دی ها به ترتیب شامل Abcentrics™ & How to Capoeira, Fire Up Your Abs, Power Intervals, Total Strength / Mercy Abs, Rev It Up Cardio, Fat-Burning Abs, Power Intervals 2, trength & Endurance / Merciless Abs, Full Throttle Abs, Full Throttle Intervals می باشد. جالب است بدانید اکثر مجموعه هایی که با این نام در بازار و یا سایت های مختلف اینترنتی برای دانلود و یا خرید قرار گرفته، به صورت ناقص هستند. دلیل این ادعا سایت ایرانیان دانلود این است که شما در هیچ کدام از سایت های اینترنتی نمی توانید این مجموعه را با ۱۰ دی وی دی تهیه کنید و اکثر آنها تا ۷ دی وی دی را برای دانلود یا خرید قرار داده اند که تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار در بین سایت های ایرانی تمام قسمت های مجموعه BeachBody RevAbs را به صورت کاملآ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های محصولی که ما برایتان آماده کرده ایم دارا بودن کتاب هایی است که شرکت سازنده آنها را تنها به خریداران این محصول هدیه می دهد، که ما این کتاب ها را نیز که در آن ها راهنمای کامل رژیم غذایی مربوط به این مجموعه و نیز نحوه انجام تمرینات و حرکات به صورت دقیق ذکر شده را برایتان قرار داده ایم. در این پست می توانید هر ۱۰ دی وی دی شماره به اضافه کتاب های آموزشی آن به صورت جداگانه و کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

 

تصاویری از این مجموعه:

توجه:
برای راحتی کاربران محترم حجم دی وی دی های این مجموعه تا جایی که از کیفیت فایل های ویدیویی کاسته نشود کاهش یافته تا همه کاربران بتوانند این مجموعه را دانلود کنند. همچنین کتاب های این مجموعه به صورت اسکن شده و با کیفیت بالا به شکل عکس و به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این کتاب ها در قسمت های بعدی هم همراه با قسمت جدید قرار خواهند گرفت و اگر شما در قسمت قبلی این کتاب ها را دانلود کرده اید دیگر نیازی به دانلود مجدد نیست. مثلآ اگر کاربری کتاب های این مجموعه را در قسمت اول دانلود کرده دیگر نیازی نیست که کتاب هایی که در قسمت دوم، سوم و الی آخر معرفی می شود را دانلود کند زیرا محتویات تمام آنها یکی می باشد.

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دانلود دی وی دی شماره ۱ با عنوان Abcentrics™ & How to Capoeira ::.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: برای اولین بار در ایران *** تقدیم به تمام ایرانیان ::.

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در ۵ دی وی دی فقط با حجم ۱۷ گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.
هر محصول انتشاری سه خصوصیت اصلی زیر است:
- DVD قابل استفاده با تلویزیون و هم کامپیوتر است. DVD هسته اصلی دروس است.
- یک audio CD (سی دی صوتی) شامل رو نو یسی (متون گفتاری) کلیه داستانهای تصویری موجود DVD به همراه موارد بسیار جالب و جدید جهت مطالعه عمیق و مرور موارد آموزشی.
- یک کتاب آموزشی شامل تمام متون گفتاری ویدئو ها، ترجمه آنها، تمرینات و یک بخش ویژه لغات جدید می باشد.
هر DVD شامل یک داستان و یا ماجرای تصویری و یک درس است که تشریح کننده مسائل مربوط به زبان در برنامه است. دروس “استاندارد” با درس “ویژه” در انتهای هر DVD همراه شده است که ممکن است یک فیلم تصویری از یک داستان مستقل و یا یک کارتون بر اساس ادبیات معمولی یا ژانرهای سینمایی و اشکال مختلف و گویای زبان، باشد. همچنین هر درس شامل یک بخش کارگاه با تمرینات تعاملی و جدول گرامر برای سنجش توانایی دستور زبان و میزان پیشرفت است.
شایستگی (موارد مفید استفاده):
این دروس توسط ETS (مرکز خدمات آزمون های آموزشی) به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی آزمون TOEFL iBT است. TOEFL آزمون زبان انگلیسی مورد نیاز برای همه دانشجویانی که تقاضای تحصیل در آمریکا را دارند و همچنین در بسیاری از دانشگاههای ایتالیایی و اروپایی مورد نیاز است.
این دروس همچنین برای آمادگی TOELC آزمون راهنمای کسب و کار مفید خواهد بود.

این مجموعه آموزشی را می توانید به عنوان هدیه ای ناقابل از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تیم ایرانیان دانلود به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند, این فرصت ویژه را جهت یادگیری و تقویت زبان انگلیسی از دست ندهید!

این مجموعه در تمام سایت های ایران و فروشگاه های سراسر کشور با حجم ۶۳ گیگابایت منتشر شده و با قیمت بالای ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار این مجموعه بی نظیر و ارزشمند را به صورت کامل و بدون حذفیات در ۵ دی وی دی فقط با حجم ۱۷ گیگابایت برای دانلود رایگان و فروش با قیمت بسیار ویژه قرار دهد.

 

تصاویری از محیط این فیلم آموزشی:



مشخصات مربوط به کیفیت مجموعه:

Format: AVI
Codec: XVID
Resolution: 720×576
Subtitle: ENG

سر فصل ها:
سطح اول Beginner:
از ۴ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که سطح آشنایی آنها از زبان انگلیسی تنها آشنایی با الفبا زبان انگلیسی است.
سطح دوم Elementary:
از ۴ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که تنها با چند لغت زبان انگلیسی آشنایی دارند اما توانایی خواندن، نوشتن و درک مطلب را ندارند.
سطح سوم Lower:
از ۴ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که با نکات ابتدایی زبان انگلیسی آشنایی دارند اما نمی توانند به راحتی صحبت کنند و به سختی قادرند تا منظور خود را به طرف مقابل بفهمانند و همچنین خیلی سخت متوجه منظور طرف مقابل در مکالمه میشوند.
سطح چهارم Upper:
از ۵ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که به صورت تقریبی قادرند تا مکالماتی را که در فیلم ها بین بازیگران انجام می شود را درک کنند و همچنین در هنگام گوش دادن به موسیقی تا حدودی متوجه منظور خواننده می شوند همچنین قادرند تا روزنامه ها و کتاب های زبان انگلیسی را تا حدی بخوانند.
سطح پنجم Advanced:
از ۵ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که به راحتی می توانند با دیگران مکالمه کنند و قادرند تا مکالماتی را که در فیلم ها بین بازیگران انجام می شود را به صورت کامل درک کنند و همچنین با نکات دستوری و گرامری زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند و علاوه بر این قادرند تا روزنامه ها و کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کامل بخوانند. در واقع کسانی که با اصول رایج زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند اما قادر به درک برخی از نکات خاص و ویژه زبان انگلیسی نیستند.
سطح ششم Business:
از ۴ دی وی دی تشکیل شده و برای افرادی است که قصد دارند تا به صورت کامل بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و قصد اقامت و یا سفرهای طولانی مدت به کشورهای آمریکایی و اروپایی را جهت تحصیل و یا کار و امور بازرگانی را دارند.


راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
همانطور که اشاره شد این مجموعه در ۶ سطح و مجموعآ ۲۶ دی وی دی منتشر شده که هر دی وی دی خود شامل سه بخش فایل ویدئویی، فایل صوتی و کتاب الکترونیکی است که ما برای راحتی کاربران هر کدام از این سه بخش را به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده ایم.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای کامپیوتر و اندروید

jadvalbaz-1

دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای کامپیوتر و اندروید

جدول بازان سلام ! اجرا در کامپیوتر و دستگاه های اندرویدی موبایل و تبلت

حل جدول یکی از سرگرمی های بسیار مفید و کاربردی است که علاوه بر سرگرم کننده بودن، باعث افزایش اطلاعات عمومی، تقویت حافظه و البته جلوگیری از الزایمر و فراموشی است. در ادامه برنامه ای را معرفی خواهیم کرد که جدول شرح در متن را در دستگاه های اندرویدی و کامپیوتر شبیه سازی میکند.
جدول باز یک نرم افزار ایرانی حل جدول شرح در متن اندروید می باشد که با گرافیک و امکانات خوب خود، بهترین نرم افزار جدول شرح در متن محسوب می شود. این برنامه با داشتن ۵ دسته بندی مختلف، بسیار برای افرادی که به دنبال جداول شرح در متن اختصاصی هستند نیز مناسب است. کار با این برنامه بسیار ساده میباشد. کافی است فقط خانه های جدول را باهم جابه جا کنید تا جدول تکمیل شود. از جمله قابلیت های خوب این برنامه، قابلیت زوم کردن جدول با دو انگشت و یا جابه جایی جدول با انگشت می باشد.
شما با هر حرکت صحیح ۲ سکه بدست آورده و با هر حرکت اشتباه ۵ سکه از دست خواهید داد. همچنین با تکمیل جدول ۱۰ سکه جایزه دریافت خواهید کرد.

برخی از ویژگی های نرم افزار جدول باز :

– دسته بندی ها جداول در ۵ گروه : اطلاعات عمومی ، بی نقطه ، ورزشی ، ادبی ، هنر و سینما
– آپدیت مرتب و هفتگی  (هر هفته ۵۰ مرحله جدید)
– امکان استفاده از راهنمایی برای حل جدول
– امکان زوم کردن، و جابجا کردن جدول در صفحه
– گرافیک زیبا و کاربرپسند

پی سی ویندوز

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای کامپیوتر و اندروید

برچسب ها: دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای لپ تاپ, دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای موبایل و تبلت, دانلود برنامه حل جدول شرح در متن برای ویندوز 7 8 xp, دانلود ورژن جدید برنامه جدول باز کافه بازار برای اندروید




تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه افزایش لایک فالوور | اینستاگرام پلاس اندروید

Instagram

دانلود برنامه افزایش لایک فالوور | اینستاگرام پلاس اندروید

 

نرم افزار اینستاگرام پلاس، نرم افزاری ویژه برای افزایش لایک و فالوئر اینستاگرام است حتما نسخه جدید را دانلود و نصب نمایید .امکان انجام سفارشات در کمتر از چند ساعت .دوست دارین فالوئرهاتون یهو چند برابر بشه؟ دوست دارین پیجتون برند بشه؟ به فالوئر زیاد نیاز دارین؟ پس این اپ رو دانلود کنید شما میتوانید هم اکنون این برنامه جالب را از سایت پی سی ویندوز به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

برخی امکانات نرم افزار instagram plus :
– فالوئرهای اکانت اینستاگرام خود را به تعداد نامحدود افزایش دهید!
– لایک‌های عکس‌هاتون رو چند برابر کنید! لایک‌های کاملا واقعی!!!
– از زیر و بم اکانت اینستاگرام خود اطلاع پیدا کنید
– لیست کاملی از آدرس صفحه اینستگرام هنرمندان معروف
– دانلود تصاویر و ویدئو اینستگرام بصورت خودکار
– جستجوی کاربران
– مشاهده لیست افرادی که فالو کردید یا شما رو فالو کردند
– مشاهده آخرین عکسهای افرادی که فالو کرده اید
– مشاهده عکسهای لایک شده توسط شما
– امکان فالو کردن دیگر کاربران
– و …

توجه :
۱٫ بعد از خرید سکه از فروشگاه به قسمت “گرفتن لایک” و یا “گرفتن فالوئر” رفته و درخواست خود را ثبت کنید.
۲٫کلیه کاربرانی که قصد دورزدن برنامه و یا اون رو داشته باشند حسابشان بلافاصله و بدون اطلاع قبلی مسدود می شود
۳٫ برای افزایش سرعت لود عکسها از ف ی ل _ ت ر شکن استفاده کنید.
در صورت مشاهده نکردن عکس ها از ف ی ل _ ت ر شکن استفاده کنید.
۴٫ توجه داشته باشید که در صورت سفارش فالوئر و لایک اکانت شما باید تا زمان اتمام سفارش به صورت پابلیک باشد (پرایوت نباشد). و اسم اکانت نیز نباید تغییر داده شود در صورت سفارش از اکانت پرایوت یا تغییر نام داده شده، مسئولیت مستقیم انجام نشدن لایک و فالو با خود کاربر است.
۵٫بعد از نصب این برنامه پیج اینستاگرام پلاس فالو می شود.
۶٫ اکانت هایی که لایک و فالو می کنند بین المللی هستند.

توجه : این برنامه به هیچ‌یک از اطلاعات حساب شما دسترسی ندارد و تمام اطلاعات شما نزد اینستاگرام محفوظ است و این برنامه فقط از API اینستاگرام استفاده میکند و لاگین شدن شما در اپلیکیشن کاملا توسط اینستاگرام انجام می‌شود. این برنامه، توسط APIاینستاگرام میتواند از طرف شما لایک و کامنت بگذارد و همچنین به خاطر ویژگی نمایش پروفایل، نیاز به قابلیت فالو و آنفالو از طرف شما می‌باشد.

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه افزایش لایک فالوور | اینستاگرام پلاس اندروید

برچسب ها: dwonload barname instagram plus android اینستاگرام پلاس, دانلود اینستاگرام پلاس با لینک مستقیم, دانلود برنامه افزایش لایک و فلوور در اینستاگرام به صورت رایگان, دانلود برنامه اینستاگرام پلاس instagram plus برای اندروید, دانلود برنامه اینستاگرام پلاس برای تبلت, دانلود برنامه شات کردن در اینستاگرام, دانلود نرم افزار ایستاگرام پلاس رایگان و کرک شده




ارسال توسط parham

دانلود ورژن جدید برنامه چتیمیتی Chatimity برای اندروید

 

دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity 2015, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity اپلیکیشن چت, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity با لینک مستقیم, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای 2.3.6, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای htc اچ تی سی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای ای پی کی apk, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای بلک بری, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای سامسونگ گلکسی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای سیمبین جاوا, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای هواوی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای کامپیوتر ویندوز 7 8, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity نسخه ورژن قدیمی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity ورژن جدید, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity کم حجم, دانلود برنامه چتیمیتی برای تبلت

chatimity-1

دانلود ورژن جدید برنامه چتیمیتی Chatimity برای اندروید

 

در این پست از وبسایت اندروید پروگرم اپلیکیشن چتیمیتی را قرار داده ایم چند سال قبل وقتی هنوز user room های نرم افزار یاهو مسنجر بسته نشده بودند بازار چت های عمومی و اتاق های گپ و گفت و گوی ساخته شده توسط کاربران گرم بود . اما مدتی نگذشت که اتاق های چت و در اصطلاح یوزر روم ها به طور کامل بسته شد ! اگر تا به امروز دنبال نرم افزاری با قابلیت ایجاد چت روم برای سیستم عامل آندروید بوده اید ما به شما نرم افزار Chatimity را معرفی می کنیم.Chatimity با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید.

همچنین در برنامه Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

این برنامه یک امتیاز خوبی (با نام “nice points”) به هر کاربر می‌دهد. اگر کاربری بد صحبت کند، جلویش گرفته می‌شود و اگر از کلمات زشت در اتاق‌های عمومی استفاده کند، امتیاز منفی می‌گیرد. به خاطر همین مسائل کاربران دوست دارند که بهتر رفتار کنند. واتس اپ بلواستکس

تغییرات نسخه جدید برنامه Chatimity اندروید :
۱– لوگوی جدید
۲– رابط کاربر کاملا جدید
۳– رنگ های جدید
۴– مدالها جدید و زیبا
۵– بهبود عملکرد
۶– تاخیر کاهش می یابد
۷– و …!

 


دانلود با لینک مستقیم





تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity 2015, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity اپلیکیشن چت, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity با لینک مستقیم, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای 2,3,6, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای htc اچ تی سی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای ای پی کی apk, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای بلک بری, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای سامسونگ گلکسی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای سیمبین جاوا, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای هواوی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity برای کامپیوتر ویندوز 7 8, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity نسخه ورژن قدیمی, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity ورژن جدید, دانلود برنامه چتیمیتی Chatimity کم حجم, دانلود برنامه چتیمیتی برای تبلت,
ارسال توسط parham

دانلود بازی ایرانی Garshasp گرشاسب برای کامپیوتر PC

دانلود بازی ایرانی Garshasp گرشاسب برای کامپیوتر PC

دانلود بازی ایرانی Garshasp گرشاسب برای کامپیوتر PC

 

بازي  گرشاسپ – معبد اژدها که در ابتدا سوشيانت نام داشت  نسخه اول آن با عنوان “گرز ثريت” توانست فروش خوبي داشته باشد. نسخه حاضر پس از چندي توسط شرکت آمریکایی Dead Mage با زبان انگليسي در شبکه استيم (Steam) به فروش رفت و توانست ميانگين امتياز ۵۳ را از منتقدين خارجي کسب کند که نسبتاً خوب بود. در اواسط تابستان امسال بسته الحاقي راز اژدها منتشر شد که البته به دليل فاصله زياد عرضه با نسخه اصلي، ديگر نمي توان آن را بسته الحاقي دانست و بايد به چشم يک بازي مستقل به آن نگاه کرد، مخصوصاً اينکه خود سازنده ها اين بسته را به طور مستقل منتشر کردند، يعني نيازي به نسخه قبل ندارد. حال نسخه انگليسي اين بازي هم در شبکه استيم منتشر شده، البته با نام معبد اژدها.

This game game – Dragon Temple Sushiant was originally the first edition of ‘Sryt wand “could be a good buy. The present version of Dead Mage recently by US companies in English on Steam (Steam) sold and the average score of 53 from overseas critics that was good. Dragon was released in mid-summer, the secret expansion of course offerings due to the great distance with the original version, it will no longer be played as a stand-alone expansion, he should look to it, especially that of the manufacturer package was released independently, that does not require a prescription before. English versions of the game released on Steam, but with the name of the dragon temple.

ناشر: Dead Mage
سبک: Action Adventure
پلتفورم ها: PC
تاريخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (ايران)، September 24, 2012 (خارج از ايران)
سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP SP3/ Win Vista SP2 /Windows 7 SP1
CPU: Intel Core 2 Duo 2.6GHz, AMD Phenom X3 8750 or better
RAM: 2GB
VGA:  RAM 512 MB GeForce 8800 / ATI Radeon 3850

DX: DirectX 9.0

 

HDD:2GB

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی ایرانی Garshasp گرشاسب برای کامپیوتر





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه اموزش زبان انگلیسی کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه اموزش زبان انگلیسی کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه اموزش زبان انگلیسی کامپیوتر ویندوز xp 7 8

Download the app to learn English

نرم افزار Learn to Speak English یکی از با سابقه ترین و شاید بتوان گفت بهترین نرم افزار برای آموزش زبان انگلیسی است. این نرم افزار با متدهای استاندارد به آموزش زبان انگلیسی میپردازد و در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان اولین ابزار آموزش زبان انگلیسی مورد قبول است.

سیستم آموزشی نرم افزار Learn to Speak English ، بر اساس تمرین و تکرار است. اگر میکروفن داشته باشید، توسط ابزارهای کمکی این نرم افزار میتوانید تلفظ خود را با تلفظ صحیح در هر قسمت مقایسه کنید و زمانی که درست تلفظ کنید، نرم افزار به شما نمره قبولی میدهد. با تمرین و تکرار دروس و سیستم هوشمند تصحیح تلفظ، راندمان این نرم افزار در حد کلاس های واقعی آموزش زبان خواهد بود.

این نرم افزار شامل آموزش معنای لغات، گرامر، و مکالمه زبان انگلیسی است. اگر بخواهیم این نرم افزار را با کلاس های آموزش زبان مقایسه کنیم، Learn to Speak English تقریبا معادل ۱۲ ترم آموزش زبان است. این آموزش ها از مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.
در این مطلب، جدیدترین نسخه این نرم افزار یعنی Learn to Speak English 10 با آخرین تغییرات را برای شما تهیه کرده ایم.

 

امکانات نرم افزار Learn To Speak English 10 عبارتند از :

– شامل ۴۰ فصل آموزشی، از مقدماتی تا پیشرفته

– آموزش تصویری لغات و اصطلاحات

– آموزش گرامر و نحوه صحیح جمله بندی

– آموزش تلفظ صحیح لغات

– امکان مقایسه تلفظ کاربر با تلفظ صحیح (از طریق میکروفن)

– آزمون های مختلف در حین دروس و در پایان هر فصل

– امکان شرکت در آزمون های آنلاین

– امکان پرینت درس ها و آزمون ها

– محیط ساده و کاربرد آسان نرم افزار

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه اموزش زبان انگلیسی کامپیوتر ویندوز xp 7 8





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه سنتور و ویولن برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

images

دانلود برنامه سنتور و ویولن برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

اگر به ارگ زدن علاقه دارید یا می خواهید صدای مختلف تولید کنید و یا صدای آهنگ های خود را زیر و بم کنید می توانید از نرم افزار کم حجم و رایگان aldo’s Pianito 2.1 استفاده کنید. با این برنامه می توانید با رایانه تان ارگ بزنید. aldo’s Pianito یک نرم افزار کم حجم می باشد که با کمک آن می توانید هم با ماوس و هم با صفحه کلید پیانو بزنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار کوچک می توان به تولید حدود صد نوع صدا مانند پیانو، صدای پرنده، صدای سنتور، هلیکوپتر و گیتار و انواع صداهای دیگر اشاره کرد که با انتخاب هر کدام صدا تغییر می کند. همچنین می توان صدای زیر و بم را تغییر داد. می توان ریورب کرد و یا صدا را کلفت یا نازک نمود. با استفاده از دکمه Record می توان صدا را در خود برنامه ضبط و پخش کرد. همچنین می توان صدا را چندین حالت ساخت. این نرم افزار احتیاج به نصب ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار aldo’s Pianito 2.1:
– ارگ زدن با ماوس یا صفحه کلید رایانه
– تولید حدود صد نوع صدای مختلف
– قابلیت تغییر صداهای زیر و بم و کلفت یا نازک کردن صدا
– امکان ضبط و پخش صداهای ایجاد شده توسط برنامه
– حجم بسیار کم و استفاده کاملا رایگان
– بدون نیاز به نصب
– قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
– و …

پی سی ویندوز

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه سنتور و ویولن برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای کامپیوتر GAME PC

FREE DOWNLOAD GAME Hellish Neighbours FOR COMPUTER WINDOWS 7 8 98 VISTA XP

دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای ویندوز ۷,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای ویندوز ۸,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای ویندوز XP,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای ویندوز vista,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای لپ تاپ,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای  پی سی,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ با حجم کم,دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ با لینک مستقیم,

1_hellish_neighbours

دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای کامپیوتر GAME PC

بازی همسایه جهنمی ۶ ، یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده برای پلتفرم  PC است که توسط LUROM به تازگی در بازار عرضه شده است. در این بازی شما باید همسایه خودتان را آزار دهید! همانطور که او شما شما را آزار میدهد! در این مطلب، قصد داریم بازی Neighbours from hell 6 را برای پلتفرم pc به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب، Neighbours from hell 6 را از پی سی ویندوز دانلود کنید.

 

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ ۲ ۳ برای کامپیوتر GAME P





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی ویکتور Vector برای کامپیوتر PC

free download game VECTOR for computer windows

دانلود بازی ویکتور Vector برای ویندوز ۷,دانلود بازی ویکتور Vector برای ویندوز ۸,دانلود بازی ویکتور Vector برای ویندوز xp,دانلود بازی ویکتور Vector برای لینوکس,دانلود بازی ویکتور Vector برای vista,دانلود بازی ویکتور Vector برای لپ تاپ,دانلود بازی ویکتور Vector با لینک مستقیم و رایگان,دانلود بازی ویکتور Vector برای ویندوز server,دانلود بازی ویکتور Vector برای ویندوز ۸٫۱,دانلود بازی ویکتور Vector برای پی سی,

Vector-for-pc-computer-630x307

دانلود بازی ویکتور Vector برای کامپیوتر PC

 

هم اینک سایت پی سی ویندوز بازی اکشن و کامپیوتری  Vector را برای دانلود قرار داده است.

در این بازی شما در نقش پارکور بازی هستید که اطلاعات مهم یک شرکت را به سرقت برده و حالا مامورین امنیتی شرکت به دنبال شما افتاده اند. شما باید هر چه سریعتر از دست آن ها فرار کنید. راه شما پر از مانع است و شما باید از آن ها عبور کنید و اگر مامورین شما را دستگیر  کنند با شوک برقی ….. توصیه میکنیم این بای زیبا را از دست ندهید

هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت پی سی ویندوز دانلود کنید.

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی ویکتور Vector برای کامپیوتر





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری بابیلون برای کامپیوتر PC

babylon8

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری بابیلون برای کامپیوتر PC

 دیکشنری babylon فارسی به انگلیسی به صورت رایگان !

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه “دیکشنری بابیلون” نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال ۲۰۰۱ این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون – Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً ۳۰ میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از ۵۰ زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
– ترجمه کلمات و متون
– دارای ۲۵ فرهنگ لغت عمومی در ۷۵ زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
– تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
– حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از ۳ میلیون کلمه
– فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و … در بیش از ۷۰ زبان
– فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز
– مبدل واحد ها به یکدیگر
– اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
– روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
– توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
– قابلیت جدید Auto Completion
– قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
– و …

پی سی ویندوز

دانلود نرم افزار رایگان دیکشنری بابیلون فارسی به انگلیسی کامپیوتر,دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون فارسی به انگلیسی لپ تاپ,دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون فارسی به انگلیسی کم حجم,دانلود دیکشنری بابیلون babylon برای ویندوز ۷ ۸ xp,دانلود برنامه ترجمه متن و کلمه افلاین برای ویندوز ۷ ۸ xp,دانلود نرم افزار رایگان دیکشنری بابیلون با لینک مستقیم کم حجم,

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری بابیلون برای کامپیوتر





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی هرکول Hercules برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود بازی هرکول Hercules برای موکیا سیمبین جاوا,دانلود بازی هرکول Hercules برای بلک بری,دانلود بازی هرکول Hercules برای بادا,دانلود بازی هرکول با لینک مستقیم,دانلود بازی هرکول Hercules با حجم کم,دانلود بازی هرکول Hercules برای لپ تاپ,دانلود بازی هرکول Hercules برای پی سی pc,

Hercules Game PC

دانلود بازی هرکول Hercules برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

بازی Disney’s Hercules یک بازی اکشن و به طور عمده ۲ بعدی است، اگرچه در بسیاری از مراحل قهرمان بازی می تواند از پله ها بالا رود و یا در داخل و خارج از مناظر پس زمینه حر کت کند. شما در نقش شخصیت بازی که یک مرد نیرومند به نام هرکول می باشد بازی خواهید کرد. هرکول یک شمشیر زن حرفه ای است که سلاح های متفاوتی نیز در اختیار خواهد داشت. در طول بازی باید از فکر خود و قدرت فوق العاده هرکول برای جا به جایی اشیا سنگین، مبارزات مختلف و شکست دادن غول های متفاوت هر مرحله، استفاده کنید. در مسیری که طی می کنید باید سعی کنید تا کوزه ها را یافته و جمع آوری کنید تا به وسیله آن ها رمز هر مرحله را یافته و در هر بار مراجعه مجبور به شروع مجدد از مرحله اول بازی نباشید.

ویژگی های بازی Disney’s Hercules:

– 10 مرحله جذاب
– انتخاب از میان سه سطح دشواری بازی
– سلاح های مختلف
– وجود نوار انرژی برای آگاهی از قدرت باقی مانده
– مبارزه با دشمنان مختلف
– و …

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی هرکول Hercules برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8





تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی هیتمن Hitman برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

2890828-2271352207-Hitma

دانلود بازی هیتمن Hitman برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

هیتمن HITMAN 4

توضیحات بازی: یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.بلواستکس

هیتمن ۴ توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.

پی سی ویندوز

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی هیتمن Hitman برای کامپیوتر ویندوز





تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه WinRar وینرار ۳۲ و ۶۴ بیتی کامپیوتر PC

دانلود برنامه WinRar وینرار 32 و 64 بیتی کامپیوتر PC

دانلود برنامه WinRar وینرار ۳۲ و ۶۴ بیتی کامپیوتر PC

 

بدون شک نرم افزار WinRAR بهترین نرم افزار موجود برای فشرده سازی یا باز کردن فایل های فشرده شده است . تمامی فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در این نرم افزار پیدا خواهد شد . از فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد می توان به : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر اشاره نمود . از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract اشاره نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR بر روی انها نصب نیست نیز بتوانید براحتی آن ها را از حالت فشرده خارج کنید .این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا با استفاده از قدرت رمزگذاری بسیار بالای خود برای رمزگذاری روی فایل هایتان استفاده کنید . AES رمزگذاری پیشرفته و استانداری به شمار می رود که می توانید از آن برای رمزنگاری فایلهابتان استفاده کنید . همچنین این برنامه از فایلهایی تا حجم ۸۵۸۹ میلیارد گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که در نوع خود کم نظیر است . همچنین شما با استفاده از سیستم Repair نرم افزار قادر خواهید بود فایلها ناقص و معیوب خود را مجددا بازسازی نمایید

ویژگی های آخرین نسخه نرم افزار WinRAR :

– دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست کلیک ویندوز

– سادگی و سرعت کار با نرم افزار

– قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب

– اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه

– قابلیت تعمیر فایل ها

– پسورد گذاری روی فایل ها و…

– مشخصات فنی نرم افزار :

– عنوان : Winrar

– ورژن : ۵٫۱۰

حجم فایل : ۲ مگابایت

سیستم مورد نیاز : تمامی سیستم عامل های ویندوز

زبان برنامه : انگلیسی

لایسنس : Shareware

تاریخ انتشار : ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه WinRar وینرار ۳۲ و ۶۴ بیتی کامپیوتر





تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه گوگل تالک Google Talk برای کامپیوتر PC

image219

دانلود برنامه گوگل تالک Google Talk برای کامپیوتر PC

 

با نرم افزار Google Talk میتوانید مثل نرم افزار یاهوو با دوستان خود که در gmail دارید چت و گفتگو و حتی  تماس تصویری داشته باشید.کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است.Google Talk مقدار بسیار کمی از حافظه رم سیستم شما را نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر مورد استفاده قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق این برنامه برای دوستان خود عکس یا فایل ارسال کنید.

ویژگیهای Google Talk :

چک کردن قابلیت پیش نمایش ویدیو

چینش بهتر پنجره های چت

ارسال پیام های فوری

چت صوتی رایگان  PC به PC

ارسال و دریافت پست های صوتی

انتقال فایل نامحدود

اطلاعیه جیمیل بر روی میز کار و…

Google Talk like application software just like Yahoo with your friends at gmail chat and even video calls Bashyd.kyfyt voice in voice chat software is much better sound quality in the Yahoo! Messenger application. Google Talk content very little of your system memory to the Yahoo! Messenger application is used. You can also through this program to your friends or upload your photos.

Features of Google Talk:

Czech out the video preview

Better arrangement of chat windows

Send instant messages

Free PC to PC voice chat

Send and receive voicemails

Unlimited file transfers

Gmail notifications on the desk and …

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه گوگل تالک Google Talk برای کامپیوتر PC





تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

فارسی سازی پیامک Smart Keyboard PRO 4.9.1

فارسی سازی پیامک Smart Keyboard PRO 4.9.1

Smart Keyboard PRO 4.9.1

 

http://app-98.ir/wp-content/uploads/2014/12/2.jpg

 

 

برای جستجو فارسی در اینترنت ، چت کردن و اس ام اس فارسی برای اندروید

حل تمامی مشکلات فارسی نویسی در اندروید

Smart Keyboard PRO نام یکی از پرطرفدار ترین و بهترین کیبورد های اندروید است که قابلیت های زیادی دارد و کار با آن بسیار راحت و  لذت بخش است.اگر از دارندگان گوشی های اندرویدی باشید احتمالا به این مشکل برخورده اید که کیبوردهای فابریک و پیش فرض خود سیستم عامل چندان جالب و کامل نیستند و یا اینکه شما برای تایپ فارسی در گوشی های آندرویدی احتیاج به نصب کیبوردی جداگانه و مجزا دارید که قابلیت تایپ  جملات و کاراکترهای فارسی را داشته باشید.

ویژگی ها : 

**  پشتیبانی کامل از زبان فارسی
**  نوشتن حروف ” گ – چ – پ – ژ” با لمس طولانی بر روی حروف ” ک – ج – ب – ر”
**  پشتیبانی از کیبورد سخت افزاری
**  پشتیبانی از کیبورد T9
**  پیشنهاد کلمات در صورت نصب دیکشنری
**  دیکشنری داخلی
**  غلط گیر خودکار
**  پوسته های متنوع
**  تنظیم ارتفاع کلیدها
**  نشانگر در متن
**  حرکت نشانگر با کلید سخت افزاری صدا
**  تنظیم مدت ویبره در هنگام لمس کلیدها
**  تنظیم میزان صدا در هنگام لمس کلیدها
**  تغییر زبان بدون نیاز به خروج از برنامه

نکته مهم : به علت اینکه کاراکترهای فارسی از تعداد حروف صفحه اصلی این کیبورد بیشتر است حروف کم کاربردی مانند همین حرف ذ با لمس طولانی حرف مشابه خود همانند د تایپ می شود.





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه تلگرام برای اندروید Telegram baraye android

 


telegram

دانلود برنامه تلگرام برای اندروید Telegram baraye android



 

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!
در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

* امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر

* امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)

* ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر

* دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!

* در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر

* ۱۰۰ درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

اپلیکیشن Telegram با ده ها هزار دانلود از مارکت اندروید دارای امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ می باشد که ما امروز در پی سی ویندوز جدیدترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آ نرا با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.1.3:

* اضافه شدن Shared Links در chat info

* In-app preview for links to photos

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه ریکاوری عکس فیلم فایل برای کامپیوتر لپ تاپ

GetData Recover My Files

دانلود برنامه ریکاوری عکس فیلم فایل برای کامپیوتر لپ تاپ

 

 

 

 

 

GetData Recover My Files 5.2.1.1964  یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از ۵۰ نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

قابلیت های نرم افزار  GetData Recover My Files Professional :

قابلیت بازیابی اطلاعات از روی Jaz, Zip Disk, other removable storage media و Digital Camera Media
قابلیت بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های Fat 12, Fat 16, Fat 32, NTFS
بازیابی فایل ها پس از Format شدن Hard Drive حتی در صورت Reinstall کردن ویندوز
بازیابی فایل ها پس از خاموش شدن ناگهانی و هنگ کردن HarD Disk
بازیابی فایل ها پس از خطای دسته بندی Drive ها
بازیابی EMail های حذف شده
بازیابی اسناد حذف شده
بازیابی فایل ها Archive های حذف شده
بازیابی فایل ها Music و

 

 

________________________________________





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود نرم افزار پیانو با کیبورد Piano PC کامپیوتر لپ تاپ

Everyone-Piano1

دانلود نرم افزار پیانو با کیبورد Piano PC کامپیوتر لپ تاپ

 

 

 

 

 

پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز شناخته می‌شود  و این بدان علت است که پیانو قادر است محدودهٔ بسیار گسترده‌ای از اصوات را تولید کند در حالی که سایر سازهای اصیل موسیقی تنها بخشی از این محدودهٔ صدا را تولید می‌کنند. این ساز صفحه کلید دار مشهور، علاقه مندان بسیاری را نیز به خود
اختصاص داده است ولی برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخته شود، اما شما می توانید یک مدل حرفه ای را با نصب نرم افزار A73 Piano Station در اختیار داشته باشید.
A73 Piano Station نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی مجازی تبدیل خواهد کرد به طوری که شما می توانید با فشردن کیبورد صدای پیانو را در بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً حرفه ای است. همچنین آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار را می توانید با فرمت MP3 ذخیره کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم می تواند یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان بین سنین ۷ و ۱۲ باشد و هم می تواند مورد استفاده ی آهنگسازان حرفه ای قرار گیرد تا در هنگام سفر ایده های خود را با استفاده از آن پیاده سازی کرده و آن ها را تست نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار A73 Piano Station:
– تبدیل کامپیوتر شما به یک پیانوی مجازی
– کم حجم و حرفه ای
– مناسب برای آهنگسازان حرفه ای تا ایده های خود را با استفاده از آن پیاده سازی کرده و تست نمایند
– یک هدیه ی ایده ال برای کودکان بین سنین ۷ و ۱۲
– داشتن یک پیانوی شخصی در هر کجا و هر زمان
– و …

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
download-دانلود با لینک مستقیم

www.asdownload.net پسورد





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود نرم افزار WebcamMax وب کم مکس کامپیوتر و لپ تاپ

WebcamMax_003

دانلود نرم افزار WebcamMax وب کم مکس کامپیوتر و لپ تاپ

 

 

 

 

 

با پیشرفت ابزارهای برقراری تماس و گفتگو بین انسان سرعت ارتباط و گفتگو نیز افزایش یافته است. با وجود ابزارهای مثل وب کم برقراری تماس ویدئویی با افراد در هر نقطه از دنیا که بخواهید به راحتی امکان پذیر است. نرم افزار های مختلفی در زمینه وبکم عرضه شده است. امروز یکی از بهترین آنها یعنی WebcamMax 7.9.2.6 محصول شرکت Yewsoft Inc را به شما معرفی می کنم. این نرم افزار اینترفیس جذاب و متفاوتی دارد. علاوه بر تماس ویدئویی و زنده می توان افکت های زیبا برای شادکردن و جذابیت بخشیدن به اتاق چت بر آن افزود. حتی در صورت نداشتن وب کم می توان یک وب کم مجازی ایجاد کرد. فایل ها و تصاویر ویدئویی را تصویر زنده برای وکم تبدیل کرد. این نرم افزار از سایت پی سی ویندوز دانلود قابل دریافت می باشد.

ویژگی های نرم افزار جالب WebcamMax  :

سازگاری با اکثر نرم افزار گفتگوی اینترنتی و پیام رسان های برتر دنیا مانند ICQ, AIM,  MSN, Camfrog,  Skype,  Paltalk,  Yahoo Messenger و ….
قابلیت ساخت یک وب کم جدید و به صورت مجازی در صورت نداشتن سخت افزار! ویا افزایش قابلیت های وب کم خود با افزودن افکت های بسیار متنوع و زیبا .
تبدیل فایلها و فیلمهای ویدیویی به تصاویر زنده وب کم خود !
نمایش تصویر و محتوای میز کار خود به صورت زنده در وب کم .
نمایش تصاویر مختلف با فرمتهای مختلف به عنوان تصاویر وب کم .
درج و نمایش متون مختلف و افکت داده شده بر روی صفحه ی وب کم .
قرار دادن افکت های زیبا ی مختلف نرم افزار بر روئی وب کم و زیبا ساختن آن تصاویر .
قرار دادن افکت های احساسی و Emotion های زیبا بر روی تصاویر وب کم خود .
دارای دیتابیس آنلاین قدرتمندی شامل بیش از ۱۵۰۰ افکت زیبای رایگان به صورت آنلاین و قابل دریافت از سایت سازنده …
قابلیت ذخیره ی تصاویر ویدیویی فرستاده شده و دریافتی وب کم ها !
قابلیت عکس برداری از تصاویر ارسالی و دریافتی وب کم ها !
قابلیت خلق وب کم مجازی حتی در صورت داشتن وب کم حقیقی و تعویض سریع میان وب کم حقیقی و مجازی با یک کلیک ساده !
قابلیت به اشتراک گذاری وب کم برای ۱۶ نرم افزار مختلف !

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه ویرایش و رتوش تصاویر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه ویرایش و رتوش تصاویر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه ویرایش و رتوش تصاویر ویندوز xp 7 8

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که دنبال ابزاری باشید که بتواند با آن چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش  رو روتوش کنید تا در تصویر خوب به نظر برسید. در این مطلب از وب سایت پی سی ویندوز برای شما نرم افزار PhotoInstrument را آماده کرده ایم که بسیار برنامه کاربردی می باشد و کاربران زیادی از این برنامه استفاده می کنند. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارها است. این برنامه از چهره ی شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگی تان می سازد. فقط با چند کلیک هر کسی می تواند مشکل عکس دیجیتالی را حل نماید.از ابزار های این نرم افزار می توان به کپی، ایجاد دود، تمیز کردن صورت، رایت کردن، برس، تیره کردن، شارپ، رنگ آمیزی، چرخش، پاک کردن قرمزی چشم، روشنایی و … اشاره کرد. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ویژگی های نرم افزار Photoinstrument :

- آسان بودن استفاده از نرم افزار
– سرعت عمل در انجام کارها
– ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
– نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
– دارای بیش از ۱۵ براش
– استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار
– پشتیبانی از زبان های مختلف
– قابلیت از بین بردن قرمزی چشم
– از بین بردن چین و چروک های اضافی صورت
– تغییر جهت و چرخاندن تصویر
– توانایی آرایش کردن توسط ابزار مختلف
– پشتیبانی از ویندوز NT4/2000/XP/Vista و ویندوز ویستا
– و …

 

_________________________

دانلود با لینک مستقیم | ۵ مگابایت

پسورد : www.p30download.com





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه تبدیل فایل های صوتی ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه تبدیل فایل های صوتی ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه تبدیل فایل های صوتی ویندوز xp 7 8

در این مطلب از وب سایت پی سی ویندوز برای شما برنامه ای در زمینه ی  تبدیل فرمت فایل های صوتی را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده و تایید شما کاربران عزیز واقع بشود. نرم افزار XRecode II در واقع یک تبدیل کننده است که به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی را، از فرمت های mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, swf, mov, ofr,wmv, divx, m4v, spx, 3gp, 3g2, m2v, m4v, ts, m2ts, adts, shn, tak, xm, mod, s3m, it, mtm, umx, mlp به فرمت های m4a, alac, ape, flac, mp3, mp4(using NeroAAC) , ogg, raw, wav, wav(rf64), wma, WavPack, mpc, mp2, Speex, ofr, ac3, aiff, tak و فرمت های کوتاهتر دیگر، تبدیل کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XRecode II:

- تنظیمات جدید برای تغییر دادن حالت ها، زمانی که فایل مقصد از قبل وجود دارد
– دارای گزینه ای برای انتخاب دستی تنظیمات WMA encoder
– ارتقا به جدیدترین oggenc2
– تبدیل موازی با استفاده از قدرت چند هسته ای cpuها
– پشتیبانی از CUE sheets، برای فایل های FLAC, WavPack, APE وTAK
– پشتیبانی از track بندی کردن فایل های mp4, mka؛ می توان فایل های mp4, mka را به trackهایی با فرمت های پشتیبانی شده  تقسیم کرد
– پشتیبانی از lossyWav
– پشتیبانی از روش های portable
– امکان ادغام چند فایل ورودی به یک فایل صوتی بزرگتر و ایجاد یک صفحه CUE
– تبدیل به فرمت های مختلف در یک زمان با استفاده از حالت خروجی چندگانه
– گرفتن از چند کانال CD صوتی و تبدیل آن به فرمت مورد نظر
– جدا کردن صدا از فایل های تصویری flv, avi, mov و …
– پشتیبانی از فایل های صوتی ۲۴/۳۲ بیتی
– قابل اجرا روی XP, Vista, Windows 7 32/64 bit
– و …

 

_________________________

دانلود با لینک مستقیم | ۹ مگابایت

پسورد : www.p30download.com





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه Uninstaller انیستالر حذف کامل برنامه کامپیوتر

دانلود برنامه حذف کامل برنامه ها از روی کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه حذف کامل برنامه ها از روی کامپیوتر ویندوز xp 7 8

احتمالا برای شما پیش آماده است که خواسته باشید نرم افزاری را از روی سیستم عامل خود حذف کنید اما به طور معمول نتوانید آن را حذف کنید. در این مطلب از سایت پی سی ویندوز برای شما نرم افزاری را معرفی میکنیم که با استفاده از آن می توانید هر نوع نرم افزاری را از روی سیستم خود حذف کنید. همان طور که می دانید برخی از برنامه های مخرب را نمی توان به صورت عادی حذف کرد مانند برنامه های جاسوسی، یا برنامه های تبلیغاتی که توسط سایت های مختلف بدون اجازه کاربر نصب می شوند و… و همچنین برخی از نرم افزارهای با سابقه و قابل اطمینان هم گاهی به راحتی حذف نمی شوند مانند برخی از آنتی ویروس ها اما نرم افزار Geek Uninstaller به تنهایی به مقابله با آنها رفته و هر طور شده شر آنها را از ویندوز شما پاک میکند! این نرم افزار بعد از حذف نرم افزار ها و بازی ها تمامی فایل ها و هر چیز دیگری که مربوط به آن برنامه باشد را هم حذف می کند حتی فایل های داخل ریجیستری. برای دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Geek Uninstaller :

– رایگان بودن نرم افزار

– دارای سرعت بسیار بالا در اجرای دستورات

– امکان حذف برنامه به صورت ساده

– دارای چند حالت برای پاک کردن برنامه ها

– دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی

– حجم پایین در مقابل کارایی بالا

– سازگاری با انواع سیستم عامل ها

– و…

 

_________________________

دانلود با لینک مستقیم | ۳ مگابایت

پسورد : www.yasdl.com





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز – ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز - ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز – ویندوز xp 7 8

احتمالا برای شما پش آمده است که در هنگام کار با کامپیوتر مجبور به باز کردن تعداد زیادی پنجره بر روی دسکتاپ باشید و تسکبار ویندوزتان پر شود از پنجره های باز برنامه ها و پوشه ها و از این شلوغی خسته شوید. ما در این مطلب از وب سایت پی سی ویندوز برای شما نرم افزاری را آماده کرده ایم که این مشکل شما را حل می کند. نرم افزار Actual Windows Minimizer یک برنامه کم حجم و قدرتمند در زمینه ی مدیریت پنجره ها در ویندوز می باشد. بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سایر دکمه ها در گوشه پنجره های شما ظاهر خواهد شد که با کلیک بر روی آن پنجره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان System Tray انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت System Tray، به عنوان یک آیکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید می توانید آن باز کرده و استفاده نمایید. از این پس دیگر نگران شلوغی در هنگام کار با سیستم نباشید! برای دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Actual Windows Minimizer:
– دسترسی سریع به توابع سیستم مخفی از طریق دکمه های اضافی در نوار عنوان هر پنجره
– ابزار ویژه برای سیستم های چند مانیتور
– قابلیت رومیزی مجازی ویندوز
– ابزارهای مدیریت دسکتاپ
– توانایی برای باز کردن پنجره تنظیمات برای تنظیمات پنجره خاص و یا خروج، با دوبار کلیک کردن بر روی آن

- سازگاری با انواع سیستم عامل ها
– و …

 


» مشاهده ادامه مطلب دانلود برنامه مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز – ویندوز





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه بی بی ام مسنجر BBM Messenger برای اندروید

BLACKBERRY_REUTERS

دانلود برنامه بی بی ام مسنجر BBM Messenger برای اندروید

 

Blackberry Messenger نسخه ی رسمی مسنجر محبوب بلک بری برای سیستم عامل اندروید می باشد که چندی پیش به صورت رایگان در پلی استوری برای دانلود منتشر شد. این اپلیکیشن بهترین راه برای همیشه آنلاین و در ارتباط ماندن با دوستان و خانواده می باشد که با دارا بودن محیطی جذاب و کاملا ساده می تواند مورد استفاده ی همه قرار بگیرد. با این مسنجر می توانید در محیطی آسان به گپ و گفتگو با آشنایان خود بپردازید و از امکانات دیگر برنامه از جمله به اشتراک گذاری عکس ها، فایل ها، اسناد، یادداشت های صوتی، دریافت و ارسال سریع متن و شکلک هایی بسیار زیبا و جذاب استفاده کنید. نرم افزار Blackberry Messenger هم اکنون در مارکت اندروید با نام BBM در دسترس می باشد و آن را به تمام کاربرانی که دوست دارند با دوستان خود در گوشی های آندروید، بلک بری و آی فون ارتباط برقرار کنند، پیشنهاد می دهیم …

 

 

* نمایش دادن پیامی مبنی بر رسیدن پیام های شما به طرف مقابل

* نشان دادن پیامی مبنی بر خواندن پیام های ارسالی شما توسط فرد مقایل

* به اشتراک گذاری عکس ها، فایل ها، یادداشت های صوتی و غیره

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا و جذاب برای بیان احساسات شما

* امکان ایجاد چت های گروهی برای برقراری ارتباط به صورت چند نفره

* امکان ارسال پیام به مخاطبین بلک بری خود به صورت یک باره

* امکان قرار دادن تصویر دلخواه برای عکس ایدی شما در مسنجر (پشتیبانی از gif)

* امکان قرار دادن پیام های دلخوا شما برای استاتوس بار (به روز رسانی وضعیت)

* دارا بودن محیط کاربری ساده، کلاسیک و بسیار آسان بدون نیاز به دانش قبلی

اگر دوست دارید مسنجر پرطرفدار Blackberry Messenger را نیز برروی موبایل خود تجربه کنید، می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از اندروید پروگرم دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی V2.9.0.51:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع برخی از باگ های برنامه و بهبود عملکرد

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود با لینک مستقیم





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه Hangouts هنگ اوت 2015 برای اندروید و تبلت

google-hangouts

دانلود برنامه Hangouts هنگ اوت 2015 برای اندروید و تبلت

 

Hangouts یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های چت برای سیستم عامل اندروید می باشد که محصولی از کماپی معروف گوگل است و این امکان را به شما می دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید. این برنامه دقیقا همانند نرم افزارهای Whats App و Facebook Massenger می باشد اما ویژگی های خاص خودش را داراست. با داشتن Hangouts بر روی دیوایس خود می توانید در کارهای شخصی یا اداری خود استفاده کنید و مطمئن باشید که اطلاعات و ارتباطات شما تا هر زمان که بخواهید محفوظ خواهند ماند ، تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشند .

 

 

با این اپلیکیشن می توانید با دوست خود تجربه ی یک چت تصویری و نوشتاری خصوصی با بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشید یا به صورت گروهی با افراد مختلف به چت کردن بپردازید. ناگفته نماند که گوگل قصد دارد به تدریج برنامه هنگ اوت را جانشین تمام محصولات ارتباطی خود از جمله گوگل‌ تاک و گوگل پلاس کند.

برخی از قابلیت های برنامه Hangouts اندروید :

* ذخیره ی اطلاعات برروی داده های ابری برای استفاده در مراجعات بعدی

* دارا بودن وضعیت های آنلاین و آفلاین

* نمایش مجموعه ای از عکس های به اشتراک گذاشته شده

* نمایش تاریخ تماس های ویدیوئی به صورت کامل

* انتخاب Emoji از میان صدها عدد

شما می توانید جدیدترین نسخه ی برنامه Hangouts را که امروز منتشر شده  است از اندروید پروگرم برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v4.0.100147489:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود با لینک مستقیم





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه Nimbuzz نیمباز مسنجر برای اندروید و تبلت !

nimbuzz

دانلود برنامه Nimbuzz نیمباز مسنجر برای اندروید و تبلت !

 

Nimbuzz Messenger / Free Calls v3.7.1 – مسنجر نیمباز اندروید با امکان ورود به هزاران اتاق های گفتگو از سراسر جهان

Nimbuzz Messenger از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل می باشد که با آن می توانید به ارسال پیام های چت به صورت نامحدود بپردازید و تماس های صوتی بین المللی با ارزان ترین قیمت را برقرار کنید. این مسنجر که برای سیستم عامل های جاوا ، سیمبین ، IOS ، ویندوز ، مکینتاش و آندروید نسخه های مختلفی را عرضه کرده است پس از مدت ها نسخه ی 3.3.0 را امروز برای اندروید منتشر کرد! Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیسبوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید !!

برخی از ویژگی های مسنجر Nimbuzz Messenger اندروید :

* برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا و ارزان

* ارسال پیام هایی با ارزان ترین قیمت و بهترین جایگزین sms

* ایجاد چت های گروهی

* اتصال حساب های کاربردی سرویس های یاهو ، جیمیل و …

* پیدا کردن دوستان جدید در اتاق های چت و اشتراک گذاری مکان خود

* دارا بودن اطلاعیه ی PUSH برای آنلاین و در دسترس بودن برای همیشه

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* امکان افزودن افراد به مخاطبین حساب نیمباز خود

* تنظیمات گسترده نظیر تنظیم تصویر زمینه ی چت ، حالت افقی یا عمودی و انتخاب اواتار برای آیدی

* و ده ها امکانات بی نظیر دیگر …

جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر معروف Nimbuzz Messenger / Free Calls را می توانید با یک کلیک و به صورت رایگان از اندروید پروگرم برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید .

توجه داشته باشید که : مسنجر Nimbuzz فیلت-ر شده است و برای استفاده باید فیلت-رشکن داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v3.7.1:

* رفع اشکال و باگ ها و بهبود عملکرد

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود با لینک مستقیم





تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه خاموش کردن خودکار سیستم برای کامپیوتر pc

دانلود برنامه Wise Auto Shutdown v1.49.77 خاموش کردن خودکار سیستم برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه Wise Auto Shutdown v1.49.77 خاموش کردن خودکار سیستم برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

نرم افزار Wise Auto Shutdown یک برنامه بسیار کاربردی برای سیستم عامل ویندوز می باشد که با استفاده از این نرم افزار شما می توانید کارهایی نظیر خاموش کردن سیستم, ریستارت, هایبرنیت و … را انجام دهید با این برنامه می توانید سیستم خود را زمانبندی کنید که در موقعیت های مختلف خاموش شده و یا روشن شود. روش کار با این نرم افزار به دلیل رابط کاربری ساده بسیار آسان بوده و هر کاربری می تواند به راحتی با این نرم افزار کار کند. از ویژگی های مهم این برنامه می توان به امکان تعیین زمان دقیق خاموش شدن و همچنین سایز عملیات و امکان تعیین وقایع روزانه و عملیات مربوط به آن را نام برد. همچنین حجم کم این نرم افزار باعث جذب کاربران بسیار زیادی شده است. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب سایت پی سی ویندوز این نرم افزار کاربردی را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wise Auto Shutdown :

– استفاده اسان و رابط کاربری شیک

– امکان زمانبندی کارهای مختلف ویندوز

– دارای آگاه سازی عملیات ویندوز

– با قابلیت حالت خاموش

– رایگان و کم حجم

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

نرم افزاری که هم اکنون مشاهده می کنید یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد. نرم افزار BWMeter میزان دانلود/اپلود و به عبارتی دیگر مقدار پهنای باند مصرفی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند. یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های دیگر، این نرم افزار تمام بسته های دیتا از کجا آمده اند، به کجا میروند، کدام پورت ها و پروتکل ها که استفاده می شوند را آنالیز می کند و به شما نمایش می دهد. این نرم افزار همچنین قابلیت محدود کردن سرعت دریافتی کاربران و جلوگیری از دسترسی به برخی از سایت ها را دارد. برای دانلود این برنامه از سایت پی سی ویندوز برای کامپیوتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BWMeter:
– نمایش گرافیکی و عددی مقدار پهنا باند مصرفی
– توانایی زیر نظر گرفتن و کنترل کردن پهناباند مصرفی در شبکه های محلی (Lan)
– توانایی محدود کردن دسترسی کابران به برخی از سایت ها و سرعت های بالا
– تهیه گزارش روزانه، هفته ای، ماهانه و سالانه از مقدار پهناباند مصرفی
– نمایش آمار مربوط به دیگر کاربرانی که از برنامه BW Meter در شبکه استفاده می کنند
– نمایش ترافیک های مشکوک به استفاده هکرها، ویروس ها و …
– پشتیبانی کامل از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up و …
– قابل اجرا بر روی ویندوزهای NT، ۲۰۰۰، XP، ۲۰۰۳
– و …

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه لاکی پچر لایسنس Lucky Patcher برای اندروید

Lucky-Patcher-5

دانلود برنامه لاکی پچر لایسنس Lucky Patcher برای اندروید

 

Lucky Patcher نرم افزار محبوب و معروف لاکی پچر برای از بین بردن لایسنس بازی و برنامه های پولی در گوشی و تبلت های اندرویدی ست. با نصب و استفاده از لاکی پچر Lucky Patcher می توانید تبلیغات مزاحم و همچنین بازی های غیر فعال را بصورت فعال در اورده و بقولی آنها را دور بزنید. این نرم افزار می تواند مشکل گشای ورود به برنامه و بازی هایی باشد که بدلیل داشتن لایسنس و کرک قادر به استفاده از آنها نمی باشید. لازم به ذکر است که برای استفاده کامل از امکانات  لاکی پچر بهتراست گوشی شما روت شده باشد

Pachter Lucky Lucky Patcher software to eliminate popular game license and paid apps in Android phones and tablets set. By installing and using Pachter Lucky Lucky Patcher can disable annoying ads and also play actively and legumes in check them out. This application can log in to apps and games that are problem solvers because they do not have a license and be able to use crack. It should be noted that for the best use of your phone is rooted Lucky better Pachter

برنامه های دیگر:

دانلود یوتیوب YouTube برای اندروید کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود بهترین برنامه فتوشاپ برای اندروید و تبلت photoshop

کاستوم رام چیست؟ دانلود کاستوم رام سیانوژن مود اندروید

دانلود برنامه روت گوشی تبلت اندروید بدون نیاز کامپیوتر

دانلود برنامه مایکت برای اندروید Myket 4.2
ویژگی های لاکی پچر Lucky Patcher :

امکان حذف لایسنس برنامه و بازی ها

امکان حذف و از بین بردن تبلیغات مزاحم در بازی و برنامه ها

امکان از بین بردن بیمه ی بازی های پولی و …

دارای رنگ های مختلف برای نمایش مدیریت بازی ها و اینکه پچ شده اند یا نه

توجه :

این نرم افزار بر روی گوشی های غیر روت نیز کار می کند و شاید برخی از ابزار های این نرم افزار روی آنها بدرستی کار نکند

پی سی ویندوز



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه شریت SHAREIT برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه شریت Shareit برای لپ تاپ,دانلود برنامه شریت Shareit برای پی سی pc,دانلود برنامه شریت Shareit با لینک مستقیم,دانلود برنامه شریت Shareit کم حجم,دانلود برنامه شریت Shareit ورژن سالم,دانلود برنامه شریت Shareit ورژن جدید ۲۰۱۵,دانلود برنامه شریت Shareit ورژن قدیمی,

2479286_473

دانلود برنامه شریت SHAREIT برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

 

این نرم افزار ادعا می کند که می توانند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید . سازنده نرم افزار نیز ادعا دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است .  اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است که پیشنهاد می کنیم خودتان آن را نصب و تست و تجربه نمایید .

دیگر برنامه های مشابه و کاربردی :

دانلود برنامه اسکرین شات گرفتن برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود نرم افزار ایتونز iTunes برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه Adobe PDF Reader برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه افزایش سرعت کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود برنامه زاپیا برای کامپیوتر لپ تاپ ویندوز xp 7 8

ویژگی ها : 

  • اینترفیس و محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین
  • قابلیت ارسال و انتقال هر چیزی ( عکس ، موزیک ، داکیومنت ، کانتکت و شماره و … )
  • قابلیت نمایش تمام دیوایس های موجود در رنج این نرم افزار
  •  قابلیت ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث!
  •  بدون نیاز به هرگونه هزینه و اتصال به اینترنت
  •  قابلیت ارسال خود نرم افزار از طریق وایرلس!
  •  قابلیت ارسال گروهی و ساپورت تا ۵ دیوایس اندرویدی

پی سی ویندوز

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار فوق العاده در هر دو کلاینت و ویندوزی به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایی



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای اندروید Lock

fingersecurity-0

دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای اندروید Lock

FingerSecurity Premium نام یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای محافظت از حریم شخصی شما در گوشی و تبلت های اندرویدی ست. نرم افزار FingerSecurity Premium یک قفل امنیتی قدرتمند می باشد که می تواند اثر انگشت شما را اسکن و پس از تایید قفل گوشی را باز و در ختیار شما قرار می دهد. نرم افزار اثر انگشت خوان FingerSecurity Premium قابلیت اجرا و پشتیبانی در گوشی های سامسونگ را دارد. پس اگر صاحب یک گوشی از شرکت سامسونگ می باشید می توانید برای حفظ حریم شخصی تان از این قفل که با اثر انگشت کار می کند استفاده کنید

معرفی دیگر برنامه های کاربردی :

دانلود یوتیوب YouTube برای اندروید کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود بهترین برنامه فتوشاپ برای اندروید و تبلت photoshop

کاستوم رام چیست؟ دانلود کاستوم رام سیانوژن مود اندروید

دانلود برنامه روت گوشی تبلت اندروید بدون نیاز کامپیوتر

دانلود برنامه مایکت برای اندروید Myket 4.2

ویژگی های نرم افزار اثر انگشت FingerSecurity Premium :

دارای ویجت اختصاصی برای فعال یا غیر فعال سازی سریع برنامه

دارای مهلت کم برای فعالسازی قفل ( قابل تنظیم )

امنیت مبتنی بر مکان برای اجرای برنامه ها

امنیت بالا و پیشرفته برای جلوگیری از حذف برنامه

محافظت خودکار از برنامه های جدید

مخفی کردن رابط کاربری (UI) برای اسکن انگشت

قابلیت رمز عبور جایگزین

دارای نظیمات سفارشی برنامه ها

محافظت از اعلان های برنامه

استفاده از تم های متنوع برای استفاده در برنامه

استفاده از انگشتان خاص برای باز کردن برنامه های مختلف

پشتیبانی از زبان های :

English – Dutch – French – Portuguese – Polish – Indonesian – Russian – Thai – Turkish – Spanish – Korean – Persian – German – Czech – Croatian – Romanian – Kurdish – Italian – Greek – Hindi – Danish

و …

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه Voxox اندروید و کامپیوتر ویندوز xp 7 8

screen_shot_2011-01-07_at_7.53.42_pm

دانلود برنامه Voxox اندروید و کامپیوتر ویندوز xp 7 8

دانلود نرم افزار ساخت شماره مجازی امریکا اندروید,دانلود اپلیکیشن ارسال پیام و اس ام اس رایگان اندروید,دانلود رایگان اپلیکیشن voxox اندروید,دانلود voxox با لینک مستقیم,دانلود اپلیکشن تماس تلفنی رایگان بدون نیاز به اینترنت,

Voxox v1.2.7 تماس ۱۰۰% رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه می دهد! همچنین از پیام رسانی SMS رایگان به هر تلفن همراه در جهان لذت ببرید! Voxox برنامه پیام رسانی است که به شما اجازه می دهد به صورت رایگان با هر کس در جهان تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید، حتی اگر آنها Voxox نداشته باشند. چگونه؟ ما تنها شرکت در جهان هستیم که تماس رایگان به تلفن های واقعی را ارائه می دهد. ما هر ماه ۱$ هزینه اعتبار تماس و SMS دریافت می کنیم.
ما یک شرکت تلفن بین المللی ثبت شده در ایالات متحده هستیم، و بر خلاف Skype، Hangouts، WhatsApp، Line، Kakao Talk یا Viber، ما می توانیم تماس و ارسال پیامک رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه دهیم.

با Voxox شما همچنین از مزایای زیر به صورت ۱۰۰٪ رایگان برخوردار خواهید بود:
– شماره تلفن رایگان – دریافت رایگان یک شماره تلفن ایالات متحده که خانواده و دوستان شما می توانند برای تماس با شما از آن استفاده کنند.
– برقراری تماس و پیام رسانی رایگان – تماس ها و پیام های متنی با دیگر کاربران Voxox همیشه رایگان و نامحدود است.
– پشتیبانی از موبایل و تلفن ثابت – تماس و پیام دوستانی که در حال استفاده از Voxox نیستند در عین حال به صورت رایگان و یا با نرخ بسیار کم در سراسر جهان
– پیام رسانی گروهی – چت و به اشتراک گذاشتن عکس ها، فیلم ها و بیشتر با گروه های دوستان و خانواده خود که از کاربران Voxox هستند
– به اشتراک گذاری عکس و ویدیو – عکس ها/ویدئوها را با Voxox ضبط کنید یا از رول دوربین گوشی به اشتراک بگذارید.
– به اشتراک گذاری موقعیت مکانی – بگذارید دوستانتان بدانند که در چه مکانی هستید تا با کلیک یک دکمه با هم ملاقات کنید
– پیدا کننده دوست – Voxox مخاطبین شما را وارد می کنید و دوستانی که از Voxox استفاده می کنند را به طور خودکار پیدا می کند بنابراین شما می توانید با آنها به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید
– پست صوتی بصری – گوش دادن به پیام های صوتی همیشه راحت نیست، بنابراین Voxox از طریق تبدیل آنها به متن آن را آسان می کند
– رسیدن به من – تماس های دریافتی را به شماره تلفن های دیگر خود بفرستید، بنابراین هرگز دوباره یک تماس مهم را از دست نمی دهید
– مترجم زبان – Voxox می تواند به طور خودکار پیام های متنی ارسالی و دریافتی شما را به/از ده ها زبان ترجمه کند.
– ویژگی های In call (در طول هر تماس شما می توانید موارد زیر را انجام دهید):
فشردن *۱ برای ضبط تماس – ثبت تماسی که روی آن هستید و مشاهده و پخش آن در برنامه
فشردن *۲ برای انتقال – انتقال تماس خود به تلفن دیگر، حتی تلفن رومیزی یا موبایل دیگر خود
فشردن *۳ برای کنفرانس – اتصال دادن تا ۲۰ حزب
– Callback Mode (حالت پاسخ تماس) – تماس هر شماره تلفن سراسر جهان با استفاده از کتاب آدرس و پرداخت تنها هزینه ای بسیار ناچیز در هر دقیقه بدون مصرف پلان دیتا شما! هنگامی که شما در حال برقراری یک تماس در حالت Callback هستید، فقط شماره تلفن را شماره گیری و چند ثانیه صبر کنید.
بعد از آن یک تماس تلفن همراه ورودی با یک پیام لطفا صبر کنید در هنگامی که با شما در تماس هستم دریافت می کنید. پس از مدت کوتاهی دوست شما در خط ظاهر می شود. “سلام” کنید و گفتگو را شروع کنید!



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی مای بو My Boo برای اندروید + پول بی نهایت

my_boo_slider

دانلود بازی مای بو My Boo برای اندروید + پول بی نهایت

 

بازی مای بو my boo یکی از جذابترین بازی های دخترانه می باشد که شباهت زیادی به بازی معروف پو دارد.! my boo نیز همانند پو گیم می باشد و در سبک نگهداری و مراقبت استMy Boo 1.16.0 یک بازی در سبک شبیه سازی, فانتزی برای سیستم عامل اندروید است. My Boo عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی مای بو همانند بازی Pou است. بازی مای بو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما بو نام دارد که حیوانی بامزه است و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

معرفی بازی های مشابه :

دانلود بازی کندی کراش برای اندروید Cndy Crush Saga

دانلود بازی لیمبو برای اندروید LIMBO APK

دانلود بازی ساب وی سورف برای اندروید Subway Surfers

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید GAME APK

در بازی My Boo شما باید به بو وقتی که گرسته میشود خوراکی هایی مثل میوه، آب نبات، سبزیجات، پیتزا و غیره بدهید. وقتی که خودش را کثیف میکند او را باید به حمام ببرید و تمیزش کنید. وقتی که شب میرسد و خسته است باید او را بخوابانید و وقتی که صبح از خواب پا میشو به او لباس تمیز بپوشانید. شما میتوانید از لحظت خوش خود در بازی بو عکس بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. پس اگر از علاقه مندان به بازی سبک شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی و فانتزی هستید هم اکنون میتوانید نسخه جدید بازی My Boo را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت پی سی ویندوز دریافت نمایید.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی شمشیری برای اندروید Ensiform Stormblades

Stormblades_poster

دانلود بازی شمشیری برای اندروید Ensiform Stormblades

 

Stormblades یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و ما نسخه فول آنلاک و بی نهایت آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا در هنگام بازی، رد کردن مراحل و خرید آیتم های مختلف در بازی دچار مشکل نشوید. این بازی توسط شرکت Kiloo ناشر بازی موج سواران مترو برای اندروید منتشر شده است و یکی از برترین بازی های اکشن ۳ بعدی سوم شخص در سبک خود تا به امروز می باشد که بدون شک تاکنون نظیر آن را تجربه نکرده اید!

معرفی دیگر بازی های اندروید :

دانلود بازی ایرانی سالار برای اندروید Games salar

 

دانلود بازی ثور Thor برای اندروید و کامپیوتر PC

 

دانلود بازی شعر یادت نره برای کامپیوتر ویندوز اندروید

 

دانلود بازی گاد اف جم برای اندروید God Of Gem

برای قرن ها رزمنده های جوان در تلاش بودند تا برای اثبات و حفظ میراث های خود سفرهای بسیاری به سرزمین های مختلف انجام دهند و با نگهبانان افسانه ای که قدرت های بی نظیری دارند مبارزه نمایند! محموله های محرمانه را پیدا کنید، قدرت های آنها را برای خود به ثبت برسانید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا غول ها را از بین ببرید!

– شمشیر خود را آماده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید!

– شمشیر خود را با قدرت های عالی و عرفانی ارتقا دهید و نتیجه را مشاهده کنید!

– نبرد در میان انبوهی از دشمنان بی رحم و خشمگین

– ویرانه های آن زمان را یکی پس از دیگری کشف نمایید!

– رقابت با رزمندگان در سراسر جهان برای شانس در شکوه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

پی سی ویندوز



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود یوتیوب YouTube برای اندروید کامپیوتر ویندوز xp 7 8

youtube5-jizjiz-ir

 

دانلود اپلیکیشن YouTube – آخرین ورژن نسخه رسمی برنامه یوتیوب برای اندروید و کامپیوتر

همانطور که می دانید YouTube بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو و صوت است که چند سالی است شرکت گوگل آن را خریداری کرده و مدیریت می کند.این وبسایت بزرگ پس از گوگل و فیسبوک ، سومین سایت پربازدید و محبوب دنیا بوده وبالاتر از یاهو قرار دارد! این سرویس غول پیکر بر اساس زبان فلش و اچ تی ام ال برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌ های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌ است.

این سایت بزرگ روزانه ۱۰۰ میلیون بازدید داشته و هر روز بیش از ۵۰ هزار ویدئو در آن بارگذاری می شود پس یوتیوب تصمیم به منتشر کردن نرم افزار رسمی خود برای سیستم عامل ها مختلف به منظور دسترسی سریع تر به لیست پخش ویدئو و دانلود و اشتراک گذاری راحت ویدئوهای خود گرفت.نرم افزار YouTube که امروز پی سی ویندوز آخرین نسخه این برنامه را برای دانلود شما دوستان قرار داده است، این کار را برای شما انجام داده و توسط آن شما قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی مشاهده کنید و یا آنها را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

معرفی دیگر نرم افزار های اندروید :

دانلود برنامه تانگو برای اندروید tango 3.14.134034

 

دانلود برنامه اپرا مینی Opera Mini برای اندروید سرور سالم

 

دانلود بهترین برنامه فتوشاپ برای اندروید و تبلت photoshop

 

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید instagram 6.18.0
ویژگی های اصلی نرم افزار YouTube  :

– دسترسی سریع به ویدئوهای یوتیوب و مشاهده آن ها

– یافتن کانال ها و فیلم ها به صورت جستجوی صوتی و فوری

– امکان ثبت نام کردن برای دسترسی به لیست پخش مورد علاقه و لیست Watch Later

–  امکان اشتراک گذاری ویدئوها از طریق گوگل پلاس ، تویتر ، فیسبوک و…
تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱۰.۳۱.۵۶) :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

* افزایش سرعت بارگزاری

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب