کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود یوتیوب YouTube برای اندروید کامپیوتر ویندوز xp 7 8

youtube5-jizjiz-ir

 

دانلود اپلیکیشن YouTube – آخرین ورژن نسخه رسمی برنامه یوتیوب برای اندروید و کامپیوتر

همانطور که می دانید YouTube بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو و صوت است که چند سالی است شرکت گوگل آن را خریداری کرده و مدیریت می کند.این وبسایت بزرگ پس از گوگل و فیسبوک ، سومین سایت پربازدید و محبوب دنیا بوده وبالاتر از یاهو قرار دارد! این سرویس غول پیکر بر اساس زبان فلش و اچ تی ام ال برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌ های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌ است.

این سایت بزرگ روزانه ۱۰۰ میلیون بازدید داشته و هر روز بیش از ۵۰ هزار ویدئو در آن بارگذاری می شود پس یوتیوب تصمیم به منتشر کردن نرم افزار رسمی خود برای سیستم عامل ها مختلف به منظور دسترسی سریع تر به لیست پخش ویدئو و دانلود و اشتراک گذاری راحت ویدئوهای خود گرفت.نرم افزار YouTube که امروز پی سی ویندوز آخرین نسخه این برنامه را برای دانلود شما دوستان قرار داده است، این کار را برای شما انجام داده و توسط آن شما قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی مشاهده کنید و یا آنها را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

معرفی دیگر نرم افزار های اندروید :

دانلود برنامه تانگو برای اندروید tango 3.14.134034

 

دانلود برنامه اپرا مینی Opera Mini برای اندروید سرور سالم

 

دانلود بهترین برنامه فتوشاپ برای اندروید و تبلت photoshop

 

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید instagram 6.18.0
ویژگی های اصلی نرم افزار YouTube  :

– دسترسی سریع به ویدئوهای یوتیوب و مشاهده آن ها

– یافتن کانال ها و فیلم ها به صورت جستجوی صوتی و فوری

– امکان ثبت نام کردن برای دسترسی به لیست پخش مورد علاقه و لیست Watch Later

–  امکان اشتراک گذاری ویدئوها از طریق گوگل پلاس ، تویتر ، فیسبوک و…
تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱۰.۳۱.۵۶) :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

* افزایش سرعت بارگزاری

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه تلگرام برای ویندوز telegram windows 7 8 xp

دانلود تلگرام برای ویندوز 7.دانلود تلگرام برای ویندوز 8.دانلود تلگرام برای ویندوز ایکس پی xp.دانلود telegram برای کامپیوتر pc.

telegram for pc

در این پست با نرم افزار Telegram ویژه دستگاه های pc در خدمت شما هستیم. Telegram جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، دانلود تلگرام برای کامپیوتر

ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد