کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

قابل نصب در همه ویندوز های 32 بیتی  64 بیتی ( x86 and x64 )

مطمئنا تا کنون از این نرم افزار استفاده کرده اید یا حداقل اسم آن را شنیده باشید. نرم افزار تلگرام یکی از مسنجر های قدرتمند در زمینه ی چت و پیام رسانی است که برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. ما در این مطلب برای شما نسخه ویندوز این مسنجر محبوب و معروف را آماده دانلود کرده ایم. نرم افزار Telegram توسط شرکت برنامه سازي Telegram LLC طراحی و منتشر شده است. با استفاده از این نسخه می توانید به راحتی به اکانت تلگرام خود از طریق ویندوز متصل شوید و از تمامی امکانات نسخه اندروید تلگرام بهرهمند شوید. مسنجر تلگرام امکانات فراوانی را برای کاربران خود به صورت رایگان ارائه می دهد. یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار تلگرام امنیت آن می باشد که از دلایل اصلی محبوبیت این مسنجر در بین ایرانیان است. پيشنهاد مي کنم به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي اين نرم افزار حرفه اي و کاربردي را از دست ندهيد و براي يک بار هم که شده آن را امتحان کنيد. هم اکنون جهت دانلود و نصب اقدام کنيد..

دانلود telegram 0.10.26 تلگرام برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

telegram 0.10.26 : با اینکه مسنجر جهانی telegram 0.10.26 نیازی به معرفی ندارد ولی باز هم این اپ را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . تلگرام مسنجر ساخت روس در حال حاظر در سال 2016 پر نصب ترین اپلیکیشن در کشور فارسی زبان ایران عزیز می باشد . کاربران ایرانی در سال نودو سه 93 با filter شدن وایبر توسط سیستم مصادیق مجرمان به تلگرام هجوم می اورند . گفتنی است بیش از 50 درصد اعضای تلگرام ایرانی هستند . با نصب تلگرام در کامپیوتر و لپ تاپ خود شما نیز به حلقه تلگرامی ها به پیوندید . تلگرام نیز همانند برنامه واتس اپ مسنجر هر چند مدت نسخه جدید عرضه میکند که شما می توانید با وارد شدن به سایت سافت اندروید همیشه telegramm را در نسخه جدید یعنی اخرین ورژن ان با لینک مستقیم دانلود کنید و از ان در ویندوز خود استفاده کنید . یکی از مواردی که کاربران از وایبر و واتس اپ به تلگرام هجوم اورد میتوان به سقف گروه های چندین هزار نفری telegram اشاره کرد که در دو اپلیکیشن قبلی تا 100 نفر بیشتر جا نداشت . هم اکنون برای دریافت رایگان و مجانی برای سیستم عامل تلگرام ویندوز xp 7 8 10 و بقیه ویندوز ها به ادامه مطلب بروید و پس از دانلود فایل به صورت exe ان را نصب کنید و لذت ببرید .

 

 

 

تصویر محیط نرم افزار تلگرام ویندوز :

در تلگرام دکستاپ می توان به سرعت فایل ها را دانلود و ذخیره کرد . با عضویت در کانال های جذاب اخبار سرگرمی و … ساعت خود را سپری کنید . با ساخت ایدی بدون اینکه فرد متوجه شماره موبایل شما بشود با او به گفتگو بپردازید . می توان با اشتراک گذاری ایدی خود در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام از افراد دعوت به چت کنید ! تلگرام کامپیوتر بر روی همه ویندوز ها قابل نصب می باشد و دوستان اصلا جای نگرانی به خود ندهند . قابل نصب بر روی ویندوز xp (ایکس پی) 7 ( هفت سون ) 8 ( هشت ایت ) vista (ویستا) 10 ( تن ده ) و ویندوز های 2000 و 988 تنها جایی که تست نکردیم بر روی دستگاه های مکینتاش (مک) می باشد . اگر بر روی گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود تلگرام دارید می توانید همان را در تلگرام داشته باشید گفتنی هست که تمام چت های شما و فیلم و عکس های رد و بدل شده هم در pc هم در دستگاه موبایل شما نمایش داده خواهد شد .

ويژگي هاي نرم افزار Telegram:
امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت
بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات





تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب