کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود یوتیوب YouTube برای اندروید کامپیوتر ویندوز xp 7 8

youtube5-jizjiz-ir

 

دانلود اپلیکیشن YouTube – آخرین ورژن نسخه رسمی برنامه یوتیوب برای اندروید و کامپیوتر

همانطور که می دانید YouTube بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو و صوت است که چند سالی است شرکت گوگل آن را خریداری کرده و مدیریت می کند.این وبسایت بزرگ پس از گوگل و فیسبوک ، سومین سایت پربازدید و محبوب دنیا بوده وبالاتر از یاهو قرار دارد! این سرویس غول پیکر بر اساس زبان فلش و اچ تی ام ال برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌ های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌ است.

این سایت بزرگ روزانه ۱۰۰ میلیون بازدید داشته و هر روز بیش از ۵۰ هزار ویدئو در آن بارگذاری می شود پس یوتیوب تصمیم به منتشر کردن نرم افزار رسمی خود برای سیستم عامل ها مختلف به منظور دسترسی سریع تر به لیست پخش ویدئو و دانلود و اشتراک گذاری راحت ویدئوهای خود گرفت.نرم افزار YouTube که امروز پی سی ویندوز آخرین نسخه این برنامه را برای دانلود شما دوستان قرار داده است، این کار را برای شما انجام داده و توسط آن شما قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی مشاهده کنید و یا آنها را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

معرفی دیگر نرم افزار های اندروید :

دانلود برنامه تانگو برای اندروید tango 3.14.134034

 

دانلود برنامه اپرا مینی Opera Mini برای اندروید سرور سالم

 

دانلود بهترین برنامه فتوشاپ برای اندروید و تبلت photoshop

 

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید instagram 6.18.0
ویژگی های اصلی نرم افزار YouTube  :

– دسترسی سریع به ویدئوهای یوتیوب و مشاهده آن ها

– یافتن کانال ها و فیلم ها به صورت جستجوی صوتی و فوری

– امکان ثبت نام کردن برای دسترسی به لیست پخش مورد علاقه و لیست Watch Later

–  امکان اشتراک گذاری ویدئوها از طریق گوگل پلاس ، تویتر ، فیسبوک و…
تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱۰.۳۱.۵۶) :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

* افزایش سرعت بارگزاری

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه تانگو برای ویندوز tango windows 7 8 xp

دانلود تانگو برای ویندوز 7.دانلود تانگو برای ویندوز 8.دانلود تانگو برای ویندوز ایکس پی xp.دانلود tango برای کامپیوتر pc.دانلود تانگو برای پی سی.

tango pc windows 7 8 xp

Tango Messenger, Video & Calls v3.12.122685 – جدیدترین نسخه ی مسنجر پرطرفدار تانگو  پی سی Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.
کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video pc:

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند

توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه ی Tango Text, Voice, and Video می بایستی طرف مقابل شما نیز آن را برروی دیوایس خود نصب داشته باشد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی این برنامه ی کاربردی از computer.ir به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v3.12.122685: (نسخه ی جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد



ادامه مطلب...

ارسال توسط parham
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد