کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

 دانلود بازی مهمان اصغرآقا برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

دانلود بازی مهمان اصغرآقا برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

دانلود بازی مهمان اصغرآقا برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

کافیست نگاهی گذرا به صنعت بازیسازی در دنیا آنهم در بستر موبایل داشته باشیم، علی رغم اینکه این بخش نسبتا جوان می باشد اما یقینا سهم بازار قابل توجهی را در گوشی های هوشمند بدست آورده است. حضور تعداد زیاد کمپانی ها و استودیوهای بازیسازی، نشان دهنده توجه ویژه به این بخش می باشد. شاید جالب باشد بدانید نکته قابل تامل در همه بازی های موفق ساخته شده جدا از بحث های فنی، اجرای ایده ای جذاب و جدید بوده است که مخاطبان بازی های موبایلی را به سمت خود کشانده است. شرکت های بزرگ و کوچک در سرتاسر دنیا با ارائه بازی هایی متنوع سعی در جذب حداکثری کاربران دارند که این امر چالشی بزرگ برای سازندگان وطنیست که تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین ها می کنند! توجه به علائق و سلیقه های متفاوت کاربران ایرانی نکته ایست که برای رسیدن به موفقیت باید بسیار به آن توجه نمود. در طول سال گذشته منتخبی از بازی های خوب ایرانی را در هات اپ نیوز معرفی کردیم که اکثر آنها در حال حاضر از لحاظ تعداد کاربران فعال در زمره بهترین ها هستند. در این مطلب هم قصد داریم تا بازی جدید سازندگان بازی معروف و محبوب موتوری را برایتان بررسی نماییم. یک بازی با ایده ای جذاب و هماهنگ با حال و هوای نوروز که قطعا به جذابیت های آن افزوده است. اگر علاقه مند هستید با نقد و بررسی بازی مهمان اصغرآقا با هات اپ نیوز همراه باشید.





تاريخ : دو شنبه 4 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه فیسبوک Facebook برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

 

دانلود برنامه فیسبوک Facebook برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8 نرم افزار “فیسبوک مسنجر” Facebook Messenger برای آن دسته از افرادیست که اکانت فیسبوک خود را خیلی چک میکنند وبه نوعی به ان اعتیاد دارند!!! و همچنین تعداد دوستان بیشتری دارند. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود همه کارهایی که در سایت فیسبوک انجام میدهید در این برنامه انجام دهید از آخرین اعلان ها در فیسبوک خود مطلع شوید درخواست دوستی بدهید و همچنین به درخواست های دوستی اقدام لازم را انجام دهید. همچنین میتوانید با دوستام فیسبوکی خود چت کرده و برایآنها عکس،ویدیو و فایل های خود را ارسال کنید.گروه پی سی ویندوز هم اکنون نسخه جدید این برنامه را برای شما کاربران آماده کرده است. ویژگی ها: -مشاهده اخرین پست ها و مطالب -پاسخ به درخواست دوستی و ارسال درخواست دوستی -امکان چت کردن با دوستان و چت گروهی -امکان ارسال فایل عکس ویدیو فیلم اهنگ و… -امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن power by pcwindows





تاريخ : دو شنبه 4 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه موبوگرام برای کامپیوتر pc ویندوز ۷ ۸ ۱۰

 

دانلود برنامه موبوگرام برای کامپیوتر pc ویندوز ۷ ۸ ۱۰ :
– حالت روح : آنلاین باشید، ولی آفلاین دیده شوید. پیامهای خوانده نشده را بدون آنکه وضعیت آنها برای مخاطبتان به خوانده شده(تیک دوم) تغییر کند بخوانید.
در حالت روح فقط در زمان ارسال پیام یک لحظه آنلاین و مجددا آفلاین خواهید شد.
– مدیریت دانلودها : به صورت پیشرفته دانلودها را مدیریت و در ساعت های دلخواه زمانبندی کنید. دانلودها در زمان مشخص شده شروع خواهند شد.
– مخاطب خاص پیشرفته : از آنلاین و آفلاین شدن، تغییر عکس و نام و شماره تلفن مخاطب خاص خود در کمترین زمان ممکن آگاه شوید.

– دسته بندی چت ها : چت های خود را سامان دهید و در دسته بندی های دلخواه قرار دهید.
– مدیریت رسانه ها و فایلها : تمامی رسانه ها و فایلها را یکجا مشاهده و مدیریت کنید. امکان فیلتر کردن بر اساس گفتگو و همچنین دانلود شده و نشده نیز وجود دارد.

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم





تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10

دانلود اینستاگرام instagram برای کامپیوتر ویندوز 7 8 10 : در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .
Instagram یک نرم افزار ساده برای گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن است. گرفتن عکس یا ویدیو از خودتان یا اطراف و به اشتراک گذاری آن برای دوستان و خانواده.
لحظات و اتفاقات جهان را که توسط دیگران ثبت و اشتراک گذاری شده ببینید، عکس های جدید عکاسان، ورزشکاران و افراد مشهور را ببینید. با هر بار بازکردن برنامه عکس ها و ویدیوهای جدیدی از طرف دوستان و یا خانواده را ببینید به علاوه لحظات نفس گیر اشتراک گذاری شده توسط افراد در سراسر جهان را مشاهده کنید.
نرم افزار Instagram را می توان جز محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش و ارسال عکس های اندروید دانست. این نرم افزار، نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. لازم به ذکر است که اینستاگرام چندی پیش توسط گوگل خریداری گردید.شما در این نرم افزار میتوانید از خود ویدیو یا عکس بگیرید و با قرار دادن افکت های زیبا آن را با دوستان به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری آسان ویدیو و عکس، اضافه کردن افکت های زیبا به عکس، امکان نظر دادن دوستان در مورد عکس ها و … اشاره کرد.





تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب