کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش به معرفی اپ MadLipz به شما پرداختیم؛ اپلیکیشنی که روی ویدئوهای آماده، صدا می‌گذارد. مدلیپز درست بر عکس دابسمش ساختاری متفاوت دارد و بر خلاف داب اسمش که برای صدا فیلم ساخته می شد، این بار خلاقان دنیای مجازی باید هنر دوبلوری خود را نشان دهید و برای فیلم های موجود در برنامه صدا بگذارید. در برنامه کلیپ های متنوعی که کمتر از ۱۵ ثانیه هستند قرار دارند و شما می توانید با آن ها کار کنید.

با نصب برنامه مدلیپز، چند امکان خواهید داشت. از میان ویدئوهای زیادی که وجود دارد یکی را انتخاب کرده و روی آن صدا بگذارید تا صدایتان به جای آن شخصیت‌ ها پخش شود، یا آن‌ که صدایتان را به صدای آن شخصیت‌ ها اضافه کنید. این برنامه که به تازگی در اینترنت منتشر شده است توانسته است ظرف مدت کوتاهی محبوبیت زیادی بین کاربران به دست بیاورد و مسلما در آینده نیز به این محبوبیت اضافه خواهد شد. بنابراین قصد داریم تا در وب سایت “ای پی کی فا” برای اولین بار آموزشی از نحوه کار با برنامه برای کاربران ارائه بدهیم. در ادامه همراه شوید.

در گام اول برای دانلود نسخه جدید برنامه مدلیپز به صورت لینک مستقیم از این لینک دریافت نمائید. املت چت

آموزش سه مرحله ای کار با برنامه دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

انتخاب فیلم :

در این برنامه ویدیو های بسیار زیادی برای شما آماده شده است که می توانید هر کدام را به طور دلخواه انتخاب کنید. از نکات قابل توجه این است که پس از انتخاب کلیپ می توانید تعیین کنید که صدای شخصیت مورد نظر شما فعال باشد یا خیر. بنابراین درست مانند یک کارگردان کنترل کاملی بر روی صحنه خواهید داشت و می توانید ویدیو مد نظر خود را بسازید.ضبط صدا :

پس از انتخاب کلیپ نوبت به ضبط صدا می رسد. برای این کار می توانید صدای شخصیت هایی را که می خواهید با صدای خود تعویض کنید. البته باید توجه داشته باشید که در این بخش باید خلاقیت به خرج بدهید تا با صداگذاری کلیپ ساخته شده جذاب تر شود تا بتوانید مخاطبان خود را راضی نگه دارید.اشتراک گذاری :

پس از ساخت کلیپ نوبت به اشتراک گذاری آن و تبدیل شدن به یک ستاره در دنیای مجازی است. هم اکنون برنامه از فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام پشتیبانی می کند ولی اگر می خواهید یک ستاره باشید بهتر است که برای به اشتراک گذاری ویدیو های خود یک صفحه شخصی داشته باشید.

دوبله های نهایی می توانند سوژه جذابی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باشند، به همین خاطر مدلیپز امکان اشتراک گذاری کار نهایی را نیز برایتان فراهم کرده تا مستقیما از همین اپ به اشتراک گذاری آن ها اقدام نمایید. همین حالا اگر در اینستاگرام یا دیگر محافل مجازی هشتگ MadLipz# را جستجو کنید، هزاران نتیجه برایتان به نمایش در خواهد آمد که نشان از ترند بودن و استقبال خوب از این سوژه جدید میان مردم دارد.





تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود برنامه کافه بازار برای کامپیوتر ویندوز xp 7 8

free download software cafe bazaar for pc windows 7 8 xp 98 vista

دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای کامپیوتر,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای پی سی pc,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای pc با لینک مستقیم,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای pc exe,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویندوز ۷,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویندوز ۸,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویندوز xp,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویندوز ۹۸ vista ,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویندوزفون ۸٫۱,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای بلک بری,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای جاوا s40,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای سیمبین s60v3 s60v5,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای سیمبین انا بلله ,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای جاوا جار جاد,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ایفون,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای اپل ایپد ایپاد,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ios,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ای او اس,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای نوکیا n8,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای لپ تاپ,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای سیستم ویندوز,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای بادا,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای کربی,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای ویواز,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای e7 x7 x6 x5 c5,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای n9,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای نوکیا سیمبین سری ۶۰,دانلود برنامه کافه بازار cafe bazaar برای جاوا سری ۴۰,

دانلود-نرم-افزار-باراز

آخرین نسخه نرم افزار Bazaar کافه بازار با تغییراتی متفاوت منتشر شد. نرم افزار بازار دارای تمامی بازی ها و نرم افزارهای جدید و پرطرفدار می باشد و شما می توانید بوسیله این نرم افزار تمامی بازی ها و نرم افزارهای دلخواه تان را با سرعت بسیار بالا دانلود کنید، در ورژن جدید این نرم افزار امکان خرید بازی ها و نرم افزارهای خاص آپدیت خودکار برنامه های نصب شده، امکان اتصال به حساب کاربری، امکان ادامه دانلود، امکان ارسال نظرات نسبت به بازی و یا برنامه ها و غیره اضافه شده است،

ویژگی های نرم افزار Bazaar کامپیوتر :

– دانلود تمامی بازی ها و برنامه ها

– خرید بازی و یا برنامه های خاص

– امکان ادامه دانلود

– آپدیت خودکار بازی ها و نرم افزارهای نصب شده

– امکان اتصال به حساب کاربری

– امکان ارسال نظرات برای برنامه ها  و بازی ها

– قابل استفاده در تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید

– مناسب تمامی سیستم های ۱٫۶ به بالا

 

جهت اجرای بازار در کامپیوتر ابتدا بلواستک رو دانلود و نصب کنید سپس بازار رو دانلود کرده و اجرا کنید.





تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham

دانلود بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

دانلود بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

دانلود بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8

 

دانلود بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8 : کمپانی معروف و نام آشنای EA نسخه ی جدید بازی  بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8 به صورت کاملا رایگان در پی سی ویندوز پلی در دسترس عموم کاربران سراسر جهان قرار داد! نسخه ی بازی فیفا بیش از ۱۰ هزار بازیکن و ۵۰۰ تیم را شامل می شود و بیش از ۳۰ استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد! شما می توانید به اسانی لیگ خود را تشکیل دهید و تجربه بهترین بازی فوتبال را در کامپیوتر ولپ تاپ خود به ارمغان بیاورید! بازی به صورت کاملا واقعی طراحی شده است و تمامی بازیکنان تا به این لحظه را شامل می شود که ان را به همه ی کاربران دوستدار بازی های ورزشی و فوتبال پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های دانلود بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8 :

* ساخت تیم اختصاصی خود برای کسب درامد و …

* نقل و انتقالات با این تاریخ از فوتبال در بازی

* حضور همه بازیکنان معروف از تیم های مختلف جهان

* طراحی انیمیشن ها به صورت کاملا واقعی

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی فوتبال PES 2017 برای کامپیوتر ویندوز xp 10 7 8 به صورت رایگان در مارکت عرضه شده و دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ است که ما در سخه ی جدید ان را برای شما قرار داده ایم و بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

توجه داشته باشید که :

۱ – برای نصب و اجرای بازی برروی دستگاه خود به فضای ۱۳۵۰ مگابایت احتیاج دارید!

۲ – بازی  نیاز به اینترنت دارد و برای بازی کردن هر بار باید اتصال اینترنت برقرار باشد!

۳ – در صورتی که بازی در لودینگ می ماند زبان گوشی را به انگلیسی تغییر دهید و مجددا تست کنید!

تغییرات نسخه ی v1.7.0:

* رفع مشکلات مختلف بازی و بهبود گرافیک + بهینه سازی های متعدد (چیزی اضافه نشده است)

 

توجه داشته باشید بازی pes2017 هنوز منتشر نشده به محض انتشار در سایت قرار میگیرد





تاريخ : یک شنبه 2 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب